دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hand of Fate 2 – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

  باری دیگر Dealer پشت میز می نشیند و بازی مرگ و زندگی را شروع می کند ،صرفا چیزی بیش تر از زندگی و مرگ اینجا در میان است ، شما برای سرنوشت امپراتوری می جنگید ، بازی زیبای hand of Fate 2 تعداد بسیار زیادی مکانیزم های جدید را به بازی اضافه می کنددر حالی که تمامی عناصر نسخه ی قبلی را با جان و دل نگه داشته است ، همراهان وفادار شما در کنارتان با تمام نیرو مبارزه خواهند کرد ، چالش هایی جدید مهارت های شما را به چالش می کشند و یک دسته از رقیب های جدید در مقابل شما مبارزه خواهند کرد ، این بازی زیبا هم اکنون در حال توسعه است و به مرور زمان بهتر و بهتر می شود در حالیکه جزئیات بیش تری از این بازی زیبا منتشر خواهد شد .

سایر توضیحات : یک بازی کارتی بسیار زیبا که تمامی عناصر  این سبک را به خوبی پیاده سازی کرده است ، این بازی زیبا توسط یک سازنده ی مستقل اما خوش ذوق طراحی شده است که بازی را با عناصر اکشن  ، نقش افرینی و Rogue-Like ترکیب کرده است ،شما باید با هوشمندی و با تمام قدرت در مقابل رقیب های خود مبارزه کنید تا در مبارزات خود پیروز شوید چونکه تنها پای زندگی و مرگ در میان نیست شما باید امپراتوری را نجات دهید ، نفس ها در سینه حبس می شود تا شما در رقابت هایتان پیروز شوید ، شما باید 100% متمرکز باشید چونکه این بازی تمامی عناصر استراتژیک را رعایت کرده و انتخاب های اشتباه شما می تواند پیامد هایی مستقیم بر روی مبارزات داشته باشد ! تمام تلاشتان را به کار گیرید تا با کم ترین تلفات به پیروزی دست پیدا کنید .

برای نصب آپدیت 1.2.7 نسخه BAT باید موارد زیر بر روی سیستم شما نصب باشد :

Hand.of.Fate.2.The.Dealers.Apprentice-RELOADED
Hand.of.Fate.2.The.Dealers.Apprentice.Update.v.1.2.3-BAT
Hand.of.Fate.2.The.Dealers.Apprentice.Update.v.1.2.6-BAT


*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*
دانلود بازی کامپیوتر Hand of Fate 2

مشخصات بازی Hand of Fate 2:

نام بازی : Hand of Fate 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Defiant Development

منتشر کننده : Defiant Development

سبک بازی : نقش آفرینی ، اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Hand of Fate 2

به روز رسانی :

96/12/07 آپدیت 1.2.7 نسخه BAT اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *