دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Has Been Heroes نسخه SKIDROW

بازی Has Been Heroes یک بازی اکشن و ماجرایی است که مقداری تم استراتژیک هم به آن افزوده شده است. در این بازی هدف بسیار ساده است، تعدادی از بهترین بادیگاردها و اسکورت های جهان دور هم گرد آمده اند تا 2 دختر دوقلوی شاه را به مدرسه ببرند! در این بازی، شما توانایی کنترل 3 کاراکتر مختلف را دارید که باید یک هماهنگی مناسب میان حملات با چاقو، بهبود وضعیت سلامتی و استفاده و ترکیب تعداد بسیار زیادی جادو برای افزایش قدرت حمله برسید. تمامی این کارها برای مبارزه با ارتش تمامی ناپذیر و اغوا شده بزرگترین دشمن شاه یعنی Ghoul است که قصد دارد تا خاندان سلطنتی را نابود کند. دراین بازی استفاده از طلسم های مختلف و همچنین استفاده از قوه ابتکار برای رسیدن به یک جادوی بهتر بدون شک جذاب خواهد بود چرا که هرچه کیفیت جادو و طلسم بیشتر باشد، تاثیرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

سایر توضیحات: در بازی Has Been Heroes، هدف بسیار ساده ای دنبال می شود اما در راه رسیدن به این هدف شما با موانع مختلفی روبرو می شوید و باید از سد آنها عبور کنید. این بازی در یک فضای 2 بعدی همراه با فیزیک 3 بعدی ارائه شده است و شما می توانید از صحنه سایز های بسیار جالب این بازی همراه با بازی کنان و شخصیت های جالب بهره بگیرید و سرگرم شوید. بازی Has Been Heroes توسط شرکت Frozenbyte تولید شده است و شرکت GameTrust Games نیز وظیفه عرضه این بازی به بازار استیم را دارد.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Has-Been Heroes جدید

مشخصات بازی Has Been Heroes :

نام بازی : Has Been Heroes

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Frozenbyte

منتشر کننده : GameTrust Games

سبک بازی : استراتژیک – اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Has Been Heroes

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *