دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Heart and Slash Endless Dungeon نسخه PLAZA

به عنوان “Heart” یک ربات بی گناه مبارزه کنید که سعی دارد از دست ربات هایی بی مغز فرار کند ، شما در آینده ای قرار می گیرید که دیگر خبری از انسان ها نیست . Heart and Slash Endless Dungeon به صورت Standalone (جداگانه ) قرار گرفته است و علاوه بر نسخه ی اصلی حاوی حالت گیم پلی Endless Dungeon می باشد .شما باید Slash را درتقلای پایان ناپذیرش برای فرار از Quassy همراهی کنید ، ممکن است یک مبارزه ی تمامی ناپذیر باشد اما این به معنای جذاب نبودن مبارزه نخواهد بود ، حداقل می توانید شانس خودتان را امتحان کنید و از بازی لذت ببرید .این حالت گیم پلی شما را در مقابل یک سری مارپیچ ها قرار می دهد که در طول آن ها دشمنانی قدرتمند تر و تجهیزاتی کم تر بر سر راه شما قرار خواهند گرفت. هرچقدر بیش تر جلو می روید منابع شما کم تر می شوند . باید هوشمندانه رفتار کنید و از نقاط ضعف دشمنان برای برتری یافتن استفاده کنید تا بتوانید بیش تر پیشروی کنید  .

سایر توضیحات :بازی Heart and Slash Endless Dungeon سیستم مبارزه ای بسیار حوب ، موسیقی زیبا و مکانیزم های مهیج برای شما در نظر دارد به طوری که هر فردی می تواند از آن لذت  ببرد .اگر بازی های Retro را دوست دارید این عنوانی است که حتما باید آن را تجربه کنید. گرافیک ، عناصر هنری و درجه ی سختی بازی واقعا با معیار های مورد انتظار شما همخوانی خواهد داشت بنا بر این  بازی Heart and Slash Endless Dungeon تجربه ای لذت بخش و ارزشمند را برای طرفداران بازی های سبک اکشن ماجرایی به ارمغان خواهد آورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ماجرایی کامپیوتر Heart and Slash Endless Dungeon جدید

مشخصات بازی    Heart and Slash Endless Dungeon:

نام بازی :  Heart and Slash Endless Dungeon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : AHEARTFULOFGAMES

منتشر کننده : Badland Games

سبک بازی :اکشن، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

 Heart and Slash Endless Dungeon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *