دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی علامت جهنم Hellsign نسخه CODEX برای کامپیوتر

HellSign

یکی از بازی های سبک اکشن ، ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Ballistic Interactive طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Ballistic Interactive برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در

بازی Hellsign

شما یک شکارچی هستید ، آخرین خط دفاعی میان دنیای ما و موجودات وحشی که در خارج از آن برای شکار شما کمین کرده اند . با بررسی دنیای اطراف و خواندن شواهدی که بیشتر درباره شکار و چگونگی کشتن آن یاد می گیرید ، با گیم پلی و فضای بازی آشنا خواهید شد . با استفاده از هوش ، تجربه و زرادخانه ای از ابزارهای شکار هیولا برای خلاص شدن از دنیای ارواح ، شیاطین و همه چیزهایی که در شب سرگردان هستند ، رهایی یابید . البته تمامی اینها هزینه هایی دارند که باید توسط شما پرداخت شود . با حافظه مبهم از شب قبل در یک حالت ناشی از مواد مخدر و هذیان در حالی که یک کار خطرناک انجام داده اید ، از خواب بیدار می شوید . نام تجاری تازه بر روی پوست شما وجود دارد ، یک نام تجاری که به یاد نمی آورید اما موجب برانگیختگی شما می شود . شما خود را یک مسیر خونین که در آن شاهد موجودات عجیب و غریبی خواهید بود ، می یابید .

نام: HellSign
حجم فایل: 1.11 گیگابایت
شرکت سازنده: Ballistic Interactive
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 7
نسخه: CODEX
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Ballistic Interactive
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/12/09 نسخه Hellsign - CODEX اضافه شد .
  • 3 replies
    1. علیرضا says:

      اخ یعنی شما بهترینید ساعتی نیست من نیام این سایت عالی شمارو چک کنم یک دنیاااااااا ممنونم هرچی از خدا میخواید بهتون بده و سلامت باشید ممنون.

      پاسخ دادن
    2. علیرضا says:

      سلام این بازی ورژن جدیدش اومده تو استیم میشه لطف کنید بزارید من تو سایت هایی که میشناختم برای دانلود نتونستم پیدا کنم ممنون میشم.
      HellSign v1.0.0.7c Update
      این ورژنش..ممنونم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *