دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Heroes of Normandie Bulletproof Edition نسخه SKIDROW

یکی از مدرن ترین ، سرگرم کننده ترین و جذابترین بازی های ساخته شده در سال های اخیر را تجربه کنید . در این نسخه سعی شده است تا شکل جدیدی از سبک هنری همراه با محتوای اضافی ارائه شود . Heroes of Normandie یکی از بازی های مبتنی بر سرعت عمل می باشد . جوخه های کوچکی در اختیار شما قرار دارد که سناریوهای مختلفی را در مبارزات انتخاباتی روایت می کنند . بازی در نگاه اول ممکن است ساده و مانند بسیاری بازی های مشابه به چشم آید اما زمانی که بازی را آغاز می کنید و کمی با گیم پلی آشنا می شوید , به مرور به جنبه های بازی و وجود استراتژی های مختف بر پیکره آن پی خواهید برد .

سایر توضیحات : Heroes of Normandie Bulletproof Edition یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Cat Rabbit طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Slitherine Ltd برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در بخش تکنفره بخش های مختلفی مانند کمپین وجود دارد که دارای مراحل مختلفی بوده و می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند اما اگر مایل به رقابت با سایر دوستانتان باشید بازی این اجازه را به شما می دهد تا مبارزات را در بخش مولتی پلیر ادامه دهید . وجود سه ارتش های مختلف , انبوهی از واحدهای منحصر به فرد ، تجهیزات و توانایی برای هر ارتش , حالت جنگ سریع با تعداد زیادی از نقشه های از پیش طراحی شده , رویکرد نوآورانه و امکان تصمیم گیری جالب و معنادار تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Heroes of Normandie Bulletproof Edition نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Heroes of Normandie Bulletproof Edition :

نام بازی : Heroes of Normandie Bulletproof Edition

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Cat Rabbit

منتشر کننده : Slitherine Ltd.

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Heroes of Normandie Bulletproof Edition

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *