دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hollow Knight v1.5.78.11833 – GOG برای کامپیوتر

Hollow Knight

درقسمت های شهر در حال نابودی Dirtmouth یک امپراطوری بسیار بزرگ و قدیمی وجود دارد که روزگاری برتمام دنیا حکم رانی می کرده است ، امروزه اما این تمدن نابود شده است و دیگر اثری از آن بر روی کره زمین وجود ندارد و تنها راز آن توسط تعداد اندکی از افراد که تاریخ شناس و باستان شناس می باشند آشکار می باشد ، از این میان تنها تعداد اندکی از افراد جرئت وارد شدن به بازمانده های بناهای این تمدن را دارند و افرادی که وارد این مکان می شوند با خطرهای بسیاری روبرو می شوند اما در نهایت ثروت و خوشبختی به افرادی خواهد رسید که وارد این مکان شده و پرده از اسرار آن بردارند . پس خود را برای چالش برانگیزترین ماجراجویی زندگی خود اماده کنید . بازی رایانه ای Hollow Knight یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Team Cherry ساخته شده است . این بازی یک بازی اکشن ، ماجراجویی کلاسیک دو بعدی می باشد که در یک دنیای بسیار بزرگ و جذاب در جریان است . به ماجراجویی در شهر های قدیمی ، خرابه ها و قبرستان ها بپردازید و هیولاهای قدیمی و خطرناک را نابود کنید تا پرده از اسرار تمدن قدیمی برداشته و دلیل نابودی آنها را کشف کنید . بازی رایانه ای Hollow Knight در تاریخ 24 فوریه 2017 منتشر شده و موفق به کسب نمره 94% از وبسایت استیم شده است.

نام: Hollow Knight
حجم فایل: 2.2 گیگابایت
شرکت سازنده: Team Cherry
تاریخ انتشار: Feb, 2017
امتیاز استیم: 7 از 10
ورژن: v1.5.78.11833
نسخه: g
آپدیت: مهر 1400
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن ، ماجراجویی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Team Cherry
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/08/01 نسخه Hollow Knight v1.5.78.11833 - GOG اضافه شد .
  • 17 replies
    1. abolfazl says:

      سلام وقت بخیر…اگر دی ال سی silksong که قراره بزودی بیاد کرک شد در سایت قرار میدینش؟

      پاسخ دادن
    2. علی says:

      سلام خسته نباشید من اپدیت اخری بازی نسخه codex رو ریختم وقتی فایل ها رو مشخص میکنم فایل ها رو پیدا نمیکنه که بازی رو بریزه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *