دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Horizon Chase Turbo Senna Forever Build 7784016 برای کامپیوتر

Horizon Chase Turbo

از جمله بازی های مسابقه ای که از بازی های دهه 80 و 90 مانند Out Run, Lotus Turbo Challenge, Top Gear (SNES) و Rush الهام گرفته شده است . طبق گفته سازندگان این بازی ، Horizon Chase Turbo سعی دارد تا بار دیگر گیم پلی بازی های کلاسیک را احیا کند . بازی علاوه بر بخش تکنفره ، ازحالت مولتی پلیر و چندنفره نیز پشتیبانی می کند . در این بازی از گرافیک نسل 16 بیتی استفاه شده و هرگوشه ای از بازی را که مشاهده می کنید به عمق حضور تاریخ بازیسازی پی خواهید برد . شما یک بازی کلاسیک را در قالبی کاملا مدرن مشاهده خواهید کرد .

بازی Horizon Chase Turbo

یکی از بازی های سبک اکشن و ورزشی است که توسط کمپانی Aquiris Game Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی با ظرافت و زیبای ثانویه بصری خاصی به تصویر کشده شده که باعث می شود فضای منحصر به فرد و هماهنگ در بازی خلق شود . در این بازی مکان های مختلفی با شرایط آب و هوایی متفاوتی وجود دارد که توانایی و مهارت های شما را به چالش می کشد . این بازی نسخه جدیدی از بازی تحسین برانگیز “Horizon Chase World Tour” است که به عنوان “BEST OF 2015” توسط سایت Metacritic با امتیاز 88 انتخاب شده است .

نام: Horizon Chase Turbo Senna Forever
حجم فایل: 515 مگابایت
شرکت سازنده: Aquiris Game Studio
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 10 از 10
ورژن: Build 7784016
نسخه: PLAZA
آپدیت: دی 1400
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: مسابقه ای
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Aquiris Game Studio
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/10/08 نسخه Horizon Chase Turbo Senna Forever Build 7784016 - PLAZA اضافه شد .
  • 2 replies
    1. مهیار مهسنی says:

      ببخشید سوالی داشتم میگم این بازی فول دی ال سی هست یا فقط Summer Vibes رو داره

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *