دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hotel 19-95

اخیرا در واشنگتن اتفاقات عجیبی در حال وقوع است و این شرایط باعث شده تا ایده های مختلفی نسبت به اسرار پشت پرده این ماجرا مطرح شود. از طرفی زندگی افراد عادی در این مسئله دخیل است و روز به روز نیز به نگرانی ها در رابطه با این مسئله افزوده می شود. Hotel 19-95 که در آزادراه I-85 در واشنگتن واقع شده است، یکی از مکان هایی است که باید برای بررسی شود چرا که شواهد مختلفی نشان می دهند اتفاقات مختلفی در این مکان در حال وقوع است و راز های بسیار زیادی در پس اتاق های مختلف این هتل نفهته است. در این بازی شما در این هتل عجیب و غریب به دنبال نشانه های مختلف خواهید گشت تا شاید بتوانید شاه کلید پاسخ به تمام این معماها را پیدا کنید. البته این هتل تا حدی متروک تلقی می شود ولی شما می توانید مقداری غذا و ابزار مختلف را در گوشه و کنار آن پیدا کنید تا شاید بتوانید مدت بیشتری را دوام بیاورید!

سایر توضیحات: بازی Hotel 19-95 یک بازی ماجرایی بسیار جالب است که در آن شما باید در یک مکان مرموز به دنبال سرنخ بسیاری از اتفاقات اخیر باشید. این بازی سعی دارد تا شما با ره های مختلف به حقیقت دست یابید از این رو باید به صداهای مختلف محیط اطراف گوش فرا دهید، یادداشت های مختلف را بخواهید و سپس تصمیم گیری کنید. بازی Hotel 19-95 توسط شرکت RedSquare Studios برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Hotel 19-95 جدید

مشخصات بازی Hotel 19-95 :

نام بازی : Hotel 19-95

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : RedSquare Studios

منتشر کننده : RedSquare Studios

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Hotel 19-95

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *