دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Impact Winter – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

پس از 30 روز کمک خواهد رسید ! یک ارتباط رادیویی مرموز به شما می گوید که در مدت 30 روز کمک از راه خواهد رسید . شمت جیکوب سولومون می باشید رهبر گروه اکتشاف فضایی می باشید که پس از سال ها به سیاره زمین بازگشته اید اما حال متوجه خواهید شد که این سیاره زیر کوهی از برف مدفون شده است ، دنیایی که شما روزی می شناختید و به آن علاقه داشتید نابود شده است و تبدیل به کوهی از برف شده است . حال شما به همراه گروهتان باید در این سیاره برفی زنده بمانید تا شاید 30 روز دیگر کمک از راه برسد از همه مهم تر اینکه شما رهبر این گروه می باشید و باید سایر افراد را دیگر مدیریت کنید . گیم پلی این بازی یک گیم پلی سبک سوراویل می باشد . شما در زمینی خواهید بود که مملو از خطرات محیطی می باشد . هر لحظه امکان دارد که یک حیوان وحشی از گوشه ای به شما حمله کند و یا شما براثر سرما جان خود را از دست دهید ، مریض شوید و یا از گرسنگی بمیرید . بازی رایانه ای Impact Winter یک بازی شبیه ساز ماجراجویی جذاب می باشد که در تاریخ 23 می 2017 ساخته شه و موفق به کسب نمره 70% از وبسایت استیم شده است .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی کامپیوتر Impact Winter نسخه CODEX

مشخصات بازی Impact Winter :

نام بازی : Impact Winter

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Mojo Bones

منتشر کننده : Mojo Bones

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Impact Winter

به روز رسانی :

1397/01/29 آپدیت v3.2.0 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 1 replies
    1. طاها says:

      با سلام من اپدیت این بازی را از این سایت گزفتم و نسخه codex را از سایت دیگر وقتی وارد بازی میشوم و میخواهم از کلیسا خارج شوم در هنگم لودینگ بازی ارور has stoped working میدهد میخواستم بدونم چطور میشه این مشکل حل کرد با تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *