دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر In The Shadows

In The Shadows یک بازی پلتفرمر پازلی است که در آن شما باید با ترس هایتان مبارزه کنید ، شما می توانید از نور برای ترساندن موجوداتی استفاده کنید که از سایه ها بوجود می آیند.باید با ترس هایتان روبرو شوید و به راز های مختلفی پی ببرید .In The Shadows یک داستان است درباره ی مردی که به دنیای خیالی دوران کودکی اش می رود تا گذشته اش را به یاد بیاورد و زندگی خودش را بهتر بشناسد . این بازی یک ماجراجویی احساسی است که در آن شما باید با ترس هایتان روبرو شوید و آن ها را فراموش کنید .در این بازی شما باید از منابع مختلف نور استفاده کنید و هیولاها را بترسانید  ، هر منبع نور هیولاها را به شیء متفاوتی تبدیل می کند ، آن ها می توانند نرده بان ،ترامپولین ، در ، کلید و… باشند که با مکانیزم های منحصربفردشان شما را در ماجراجوییتان یاری می کنند.پازل های این بازی چالش برانگیز ساخته شده اند و یک درجه ی سختی اضافه برای بازیکنانی دارند که دوست دارند چالش بیش تری را پشت سر بگذارند .پیدا کردن تمامی ستاره ها مراحل مخفی جدیدی باز خواهد کرد .

سایر توضیحات : این بازی  دنیا های متفاوتی برای ماجراجویی دارد ، هیولاهای متنوعی طراحی شده اند که هر کدام مکانیزم های مخصوص به خودشان را دارند .این بازی مراحل متنوعی دارد که هر یک پازل هایی منحصربفرد و چالشبرانگیز دارند ، به علاوه مراحل مخفی برای شما در نظر گرفته شده اند تا علاقه ی بیش تری به پیدا کردن ستاره ها داشته باشید .محیط این بازی بسیار پر رنگ و لعاب است و یک نور پردازی بلادرنگ ان را حتی بهتر می کند.موسیقی این بازی بسیار زیبا است و منحصرا برای بازی ساخته شده است .این بازی از دسته های Xbox 360 و Xbox One پشتیبانی می کند . عناصر این بازی به خصوص موسیقی آن به گونه ای طراخی شده اند تا یک احساس عجیب و غریب متناسب با جو بازی ایجاد کنند

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی فکری و ماجرایی کامپیوتر In The Shadows

مشخصات بازی   In The Shadows:

نام بازی : In The Shadows

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Minddesk Software GmbH

منتشر کننده : Minddesk Software GmbH

سبک بازی :ماجرایی ، گرافیک پیکسلی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

In The Shadows

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *