دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Inertia نسخه HI2U + آخرین آپدیت

Inertiaیک بازی پلتفرمر اول شخص است که گیم پلی آن به صورت “Free Running”(وقتی پارکور تمرکز ویژه ای بر روی دویدن و تکنیک حرکات نمایشی داشته باشد آن را Free-Running هم می گویند) پیاده سازی شده است. Inertia  از عناوین متنوعی از این سبک الهام گرفته است تا تجربه ای مهیج و قابل قبول را برای شما به ارمغان بیاورد .بیش از 48 مرحله ی اصلی برای شما طراحی شده اند که به مرور درجه ی سختی ان ها افزایش پیدا می کند. گیم پلی این بازی تمرکز ویژه ای بر روی “Free-Running” دارد (بازی تمرکز ویژه ای بر روی عبور از موانع و دویدن با تکنیک دارد ).بازی هایی با این سبک معمولا با استفاده از کیبورد و ماوس لذت بخش تر هستند اما با دسته هم می توان از ان ها لذت برد ، خوشبختانه Inertia از هر دو پشتیبانی می کند پس شما می توانید هر گونه که دوست دارید از این بازی لذت ببرید .

سایر توضیحات : بازی Inertia علاوه بر 48 مرحله اصلی دارای یک ویرایشگر است که به شما اجازه می دهد از پایه مراحل مورد علاقه خودتان را بسازید ، حتی می توان ان را در قالب یک فایل با دوستان به اشتراک بگذارید .این بازی بدون شک برای طرفداران بازی های پارکور و “Free-Running” ارزشمند و سرگرم کننده خواهد بود .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن کامپیوتر Inertia جدید

مشخصات بازی   Inertia :

نام بازی : Inertia

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Loneminded

منتشر کننده : Loneminded

سبک بازی :اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Inertia

به روز رسانی :

96/11/22 آپدیت 1.13 نسخه HI2U اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *