دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی INFERNIUM – PC نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

Infernium یک بازی پر از چالش های وحشیانه است که شما باید بر تمامی آنها غلبه کنید . در هنگام بازی ، شما قادر به کشتن یا آسیب رساندن به بسیاری از دشمنان نخواهید بود اما در عین حال بدون یک ثانیه درنگ باید فرار کنید اما این کار هم راه حل نیست . در حالی که تعقیب می شوید ، باید فکر کنید ، راه های مخفی را به یاد آورید و استراتژی خود را نسبت به وضعیت های مختلف تغییر دهید . این یک بازی از خالق MIND: Path to Thalamus است که توانست جایزه بهترین بازی مستقل را تصاحب کند .

سایر توضیحات : INFERNIUM یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Carlos Coronado طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . هر تغییر کوچکی که در Infernium ایجاد می کنید برای همیشه باقی خواهد ماند . به عنوان یک پلیر شما باید در طول بازی هوشیارانه رفتار کنید ، درها ، موانع و آسانسور می تواند شما را به کام مرگ بکشانند . مرگ جهان شما را بازیابی نخواهد کرد ، این بخشی از یک تجربه است . اگر بدرستی تصمیمات خود را اتخاذ کنید ، مرگ می تواند شما را به پیروزی برساند .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

INFERNIUM Center

مشخصات بازی INFERNIUM :

نام بازی : INFERNIUM

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Carlos Coronado

منتشر کننده : Carlos Coronado

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

INFERNIUM

به روز رسانی :

1397/01/24 آپدیت v20180408 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *