دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Infinos Gaiden

حال و هوای بازی هایِ آرکیدی که در دهه ی 90 تجربه کردید باری دیگر زنده خواهد شد ، Infinos Gaiden یک بازی شوترِ آرکید است که به صورت پیمایش افقی پیاده سازی شده است ، از سد سازه ها و حیله های دشمنان عبور کنید و هفت مرحله بسیار مهیج این بازی را پشت سر بگذارید . ترکیب بندی مراحل در این بازی بسیار نمایشی و جالب است . حقه ها ، کاراکتر های متنوع ، و Boss Fight هایی با مقیاس بزرگ درمراحل این بازی وجود دارند .باید چالش های این بازی را تجربه کنید تا گیم پلی منحصربفرد آن را درک کنید .Infinos Gaiden دارای یک گرافیک نقطه ای است که یادآور بازی های منتشر شده در دهه ی 90 است .موسیقی متن این بازی توسط Hyakutaro Tsukumo پیاده سازی شده است که حال و هوای خاصی به این بازی می دهد .Infinos Gaiden دارای بازخورد های مثبتی است و  به عنوان یک بازی ساده و خاطره انگیز کیفیت مناسبی دارا است .

سایر توضیحات :Infinos Gaiden عنوانی است که طرفداران بازی های Shoot ‘Em Up حتما باید آن را تجربه کنند !شما مراحلی را تجربه خواهید کرد که با جزئیاتی کامل طراحی شده اند .Infinos Gaiden تمرکز ویژه ای بر روی شبیه سازی بازی های منتشر شده در بازه ی زمانی دهه ی 80 تا اواسط دهه ی 90 دارد به طوری که حال و هوای نوستالژی این بازی به خوبی به کاربران القا خواهد شد . کنترل مناسب ، گرافیک قابل قبول و موسیقی زیبا از ویژگی های کلیدی Infinos Gaiden هستند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن آرکید کامپیوتر Infinos Gaiden جدید

مشخصات بازی   Infinos Gaiden:

نام بازی : Infinos Gaiden

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Picorinne Soft

منتشر کننده : Picorinne Soft

سبک بازی :اکشن ، Shoot ‘Em Up ، آرکید

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Infinos Gaiden

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *