دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Iron Wings نسخه SKIDROW + آپدیت 1

جنگ جهانی دوم آغاز شده است . شما در قالب دو شخصیت Jack و Amelia به عنوان خلبان به ایفای نقش می پردازید . آنها سعی دارند در طول ماموریت های مختلف , تهدید هوایی ارتش نازی را پاسخ داده و اهداف متعدد و انبار مهمات دشمن را نابود سازند . روند و گیم پلی بازی از سرعت بالایی برخوردار بوده و شما باید خود را با چنین وضعیتی سازگار سازید زیرا در برخی از مراحل باید در کمترین زمان ممکن تصمیمات مهمی را اخذ نموده و استراتژی خود را نسبت به اتفاقات مختلف تغییر دهید . هرگز برای شلیک کردن عجله نکنید و با سایر افراد گروه هماهنگ عمل نمایید تا در کوتاهترین زمان , ضربه مهلکی را بر پیکره دشمن وارد سازید . Iron Wings یکی از بازی های آرکید و شوتر هوایی بشمار می آید و در این بازی اصلا تیراندازی کافی نخواهد بود .

سایر توضیحات : Iron Wings یکی از بازی های سبک اکشن و شبیه ساز است که توسط کمپانی Naps Team طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی این امکان را به شما می دهد تا سلاح هایی که بر روی هواپیمای شما نصب شده است را ارتقا داده و تجهیزات پیشرفته تری را نصب کنید . در طول پرواز , شما می توانید کنترل هر دو هواپیما و نقشه پرواز را در اختیار داشته باشید و هر زمان که نیاز باشد میان دو شخصیت , عمل سوئیچینگ را انجام دهید . بیشتر وظایف شما بر روی شناسایی مناطق مختلف دشمن متمرکز شده است که در طول شب و روز باید ماموریت های مختلف را در مناطق متفاوتی به پایان رسانده و در طول ماموریت باید از دید رادارهای دشمن در امان باشید . Iron Wings داستان دو دوست از دوران کودکی را روایت می کند که هردو تصمیم گرفتند به اسکادران ویژه نیروی هوایی بپیوندند . ماموریت های هوایی و زمینی مختلفی در بازی وجود دارد که از شهر نیویورک آغاز می شود و به در مناطق دیگر ادامه می یابد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Iron Wings نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Iron Wings :

نام بازی : Iron Wings

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Naps Team

منتشر کننده : Naps Team

سبک بازی : اکشن و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Iron Wings

به روز رسانی :

1396/03/15 آپدیت 1 نسخه Skidrow اضافه شد.
  • 4 replies
    1. ghasem says:

      باسپاس
      مشکل من اینه که با کارت گرافیکی اصلی که میارمش بالا تصاویر درست نمایش داده نمیشن. مثلا هواپیما درست مشخص نیست . مثل اینکه shadow در تصویر نمایش داده نمیشه یا همچین چیزی. ولی با گرافیک مجتمع اجراش میکنم اجرا میشه ولی خیلی کُند! من بازی های دیگه رو مشکل ندارم با گرافیکم. گرافیک اصلیم GT540 هست و مجتمع ام INTEL.

      پاسخ دادن
    2. شرقی says:

      بازی بدون مشکل نصب و اجرا میشه ولی در منوی ورود به بازی هرچی روی علامت پلی کلیک میکنی نمیاد. زیر منو نوشته no controller connected من با لپ تاپ پس کنرولرم کی برد لپ تاپ میشه چه کنم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *