دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Karnage Chronicles

شما چه کسی هستید ، از کجا آمده اید و هدفتان چیست ؟ اگر روزی متوجه شوید که جهان پیرامونتان توسط موجودات بیگانه محاصره شده است , چه تصمیماتی خواهید گرفت ؟ در Karnage Chronicles شما در قالب شخصیتی به نام Murkwraith به ایفای نقش می پردازید , کسی که ماموریت دارد تا دشمنان را نابود کرده و بار دیگر نظم را در سرزمین های پادشاهی برقرار سازد . در حماسه ای فانتزی غرق شوید , جایی که تشخیص رنگ سیاهی و تاریکی ممکن نیست . کشف حقیقت درباره گذشته تان می تواند سرنوشت شما را تغییر داده و آینده شما را شکل دهد .

سایر توضیحات : Karnage Chronicles یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی و ماجرایی است که توسط کمپانی Nordic Trolls طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . نسخه ای که در دسترس شما قرار گرفته Early Access می باشد و به همین خاطر بازی به صورت کامل نبوده و تنها 2 الی 4 ساعت گیم پلی و 3 محیط مختلف را شامل می شود . هر مرحله هیولاهای مختلفی را دارا می باشد که هرکدام دارای توانایی های مخصوص به خود بوده و مهارت های شما را در طول بازی به چالش می کشند . در پایان هر مرحله نیز رئیس بزرگ انتظار شما را می کشد و برای رسیدن شما لحظه شماری می کند . طبق گفته سازندگان بازی , به مرور کلاس های اضافی و عناصر RPG جدیدی به بازی اضافه خواهد شد و محتوای بازی از جهات مختلفی پیشرفت خواهد نمود بطوری که گیم پلی بازی به بیش از 10 ساعت افزایش خواهند نمود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

* برای اجرای بازی باید از عینک های واقعیت مجازی و یا VR استفاده نمایید *

دانلود بازی کامپیوتر Karnage Chronicles

مشخصات بازی Karnage Chronicles :

نام بازی : Karnage Chronicles

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nordic Trolls

منتشر کننده : Nordic Trolls

سبک بازی : اکشن , نقش آفرینی و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Karnage Chronicles

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *