دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Kholat نسخه Prophet

آیا تا به حال خاب یک مکان راز آلود را دیده اید ؟ آیا تا به حال در مکانی ناشناخته احساس ناامنی و خطر کرده اید ؟ آیا تا به حال آرزوی رفتن به مکان های اسرار آمیز را داشته اید ؟ فکر کرده اید که اگر در یک شرایط خطرناک قرار بگیرید چه عکس العملی از خود نشان خواهید داد ؟ سبک ترس برای همین امیال ساخته شده است . بازی های ترسناک اغلب شما را در یک محیط ناشناخته و متخاصم قرار می دهند به طوری که شما باید برای اولین غریضه انسانی تلاش کنید . بقا ! این کلمه نکته اصلی اکثر بازی های سبک ترس می باشد که باعث جذابیت بیش از حد این بازی ها نیز شده است . بازی رایانه ای Kholat جدیدترین اثر در سبک وحشت سعی دارد تا پا را فراتر گذاشته و نوع جدیدی از وحشت را به بازی باز ابقاء کند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Kholat در سال 2016 و توسط استودییوی بازی سازی IMGN.PRO ساخته شده است ، این بازی با استفاده از المان های بازی ای ماجراجویی و وارد کردن گشت و گذار به هسته اصلی بازی یک بازی کاملا متفاوت و جذاب در سبک ترس طراحی و ساخته است . دهشتناک ترین سفر تمام دوران زندگی شما در محیط زمستانی و بسیر زیبای کوهستان یورال در جریان است . پس از اینکه شما متوجه می شوید دوست شما دیاتلو بر اثر یک حادثه مرموز جان خود را از دست داده است به این کوهستان زیبا سفر می کنید تا پرده از اسرار این مکان شوم بردارید بی خبر از اینکه این سفر ممکن است به قیمت جان خود شما تمام شود . بازی رایانه ای Kholat در تاریخ 10 ژوئن 2016 ساخته شده و موفق به کسب نمره 78% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Kholat نسخه Prophet

مشخصات بازی Kholat :

نام بازی : Kholat

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : IMGN.PRO

منتشر کننده : IMGN.PRO

سبک بازی : ماجراجویی – ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Kholat

  • 15 replies
    1. کاربر says:

      ممنونم بازی خوبی است از این که واقعی بود بازی بیشتر بازی شبیه این بازی بگذارید ممنونم از شما.خوب با حوادث واقعی بگذارید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *