دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Klang نسخه PLAZA

کلنگ نام یک جنگ جوی بزرگ می باشد که در سرزمینی که در آن همه چیز بر پایه موسیقی می باشد زندگی می کند ، کلنگ این جنگ جوی بزرگ در طول زندگی خویش همیشه به دوستان و تمام افراد این سرزمین کمک کرده است به همین دلیل او تبدیل به محبوب ترین شخص در سرزمین خود شده است . تا اینکه روزی از روزها امپراطوری شیطانی به نام سوناس وارد این سرزمین می شود و با ابزار وحشت و ظلم تبدیل به حاکم این سرزمین می شود . در همین راستا مردم سرزمین از جنگ جوی بزرگ خود کلنگ انتظار دارند که آنها را از چنگال ظلم و ستم برهاند . حال شما باید با کنترل کلنگ وارد این سفر بسیار زیبا و شگفت انگیز به منظور نجات دنیا شوید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Klang یک بازی اکشن موزیکال می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Tinimations ساخته شده است . این بازی یکی از نمونه های نشان دهنده اوج خلاقیت هنری سازندگان بازی های رایانه ای می باشد ، در این بازی سازندگان یک بازی اکشن را با استفاده از المان های بازی های اکشن ساخته اند که نتیجه آن یکی از متفاوت ترین و جذاب ترین بازی هایی می باشد که در چند سال اخیر و به خصوص در سبک موزیکال ساخته شده است . نوع نواختن نت ها در کنار فضای اکشن و داستان جذاب بازی بااعث شده است که این بازی برنده جوایز بسیار زیادی در ساخه بازی های مستقل شود . بازی رایانه ای Klang در تاریخ 22 سپتامبر 2016 ساخته شده و موفق به کسب نمره 88% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Klang

مشخصات بازی Klang :

نام بازی : Klang

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Tinimations

منتشر کننده : Tinimations

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Klang

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *