دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Knight Squad

بازی کامپیوتر Knight Squad یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Chainsawesome Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .

خلاصه بازی : در این بازی 1 تا 8 شوالیه حضور دارند که هرکدام دارای توانایی و ویژگی های منحصر به فردی هستند . حالت های مختلفی که در بازی وجود دارد این امکان را به شما می دهد تا تمامی توانایی های حود را به چالش بکشید . در کنار بخش تکنفره , بخش آنلاین این اجازه را به شما می دهد تا نبرد را با سایر دوستانتان در سرتاسر جهان انجام داده و میزان مهارت خود در بازی را مورد ارزیابی قرار دهید . Team Capture the Flag , Last Man Standing , Capture the Grail و Soccer مودهایی هستند که در بازی می توانید تجربه کنید . در ابتدا شما یک شوالیه با توانایی های محدود هستید اما هرچه پیش می روید و با موفقیت مراحل را پشت سر می گذارید بازی این اجازه را به شما می دهد تا توانایی و مهارت های خود را بهبود بهشید و به سلاح های مرگبار بسیاری مجهز شوید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Knight Squad :

نام بازی : Knight Squad

نام بازی (فارسی) : جوخه شوالیه ها

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Chainsawesome Games

منتشر کننده : Chainsawesome Games

سبک بازی : اکشن

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 2 replies
    1. پوریا کلانتری says:

      من این بازی را نصب کردم ولی وقتی میرم داخل بازی همه چی هنگ کرده رفته داخل هم چه. کار باید کنم؟

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        درایور جدید کارت گرافیکتون رو از سایت دانلود و نصب کنید. بعد از نصب مجددا تست کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *