دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lamp Head

شخصیت اصلی بازی موجودی عجیب و غریب با لامپی بر روی سرش است که به هرقیمتی شده , سعی دارد خود را از این مکان تاریک و خطرناک نجات دهد . آیا شما آماده هستید تا شانس خود را برای کمک به شخصیت اصلی بازی امتحان کنید ؟ اصلا کار ساده ای نخواهد بود , موانع بسیاری پیش روی شما قرار دارد که هرکدام به نحوی شما را به چالش کشیده و گاهی اوقات شما را تا مرز جنون می برد . هرچه پیش می روید و پاداش های مختلفی را در طول مسیر نصیب خود می کنید , نوری نه چندان قوی در انتهای مسیر و در میان تاریکی شروع به تابش می کند . این بازی برای اولین بار در کنفرانس Poket Game Conference و در Helsinki معرفی شد .

سایر توضیحات : Lamp Head یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Oriplay طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Atomic Fabrik و Cristian Manolachi برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی ممکن است در نگاه اول ساده بنظر رسد اما هرچه پیش می روید و مراحل بیشتری را پشت سر می گذارید , فرضیه شما به سمت تباهی قدم برمیدارد و آنجاست که نهایت هیجان را در یکی از بازی های ماجرایی با سبک هنری منحصر بفرد , احساس می کنید . سعی کنید در طول مسیر هر آیتمی که بر سر راهتان قرار دارد را به چنگ آورید مثلا جمع آوری باتری این امکان را به شما می دهد تا مسیر خود را روشن کرده و پیش از نزدیک شدن موجودات مختلف از خطر حضور آنها آگاه شوید . در کنار گرافیک هنری , جلوه های صوتی حال و هوا خاصی به بازی بخشیده است . طبق گفته سازندگان بازی , در هفته های آینده آپدیت و بسته های الحاقی جدیدی برای نسخه اصلی منتشر خواهد شد که محیط و شخصیت های کارتونی جدیدی را به بازی اضافه می کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Lamp Head

مشخصات بازی Lamp Head :

نام بازی : Lamp Head

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Oriplay

منتشر کننده : Atomic Fabrik و Cristian Manolachi

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Lamp Head

  • 2 replies
    1. Saeed says:

      من بازی plants vs zombie gw2رو از سایتتون خریدم با پرداخت اینترنتی اونجا جای دادن نظر نداشت بازی کی به دستم میرسه لطفا جواب بدید

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, برای اطلاعات بیشتر با فروشگاه دانلود فارسی تماس بگیرید .
        02188544768

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *