دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر LOG the game نسخه PLAZA

درختان کمیاب از یادگار های بسیار ناب زمین هستند که از گذشته برای ما انسان ها باقی مانده است. اما گاهی اوقات بعضی افراد سعی دارند تا این یادگارهای بسیار ارزشمند را از ما بگیرند و آنها را برای کسب مافع خودشان قطع کنند. اخیرا یک گروه از چوب بر ها یک درخت بسیار ارزشمند و کمیاب را بریده اند اما یکی از شاخه های آن توانسته جان سالم به در ببرد و حالا سعی دارد تا انتقام خود را از سردسته این گروه یعنی BIG BAD TIMBER بگیرد. همچنین در یک اتفاق بسیار فرخنده، ماشین حمل این الوار در میانه راه تصادف کرد و حالا برادران این تکه چوب منتظر هستن تا از بند و اسیری رهایی یابند و با استفاده از قدرت خود انتقامی بسیار سخت از این گروه بگیرند. در بازی LOG the game شما می توانید شخصیت و توانایی های او را به روز رسانی کنید و نیز از انواع مختلف اسلحه استفاده کنید تا بر قدرت خود بیافزایید. همچنین می توانید از انواع مختلف وسایل نقلیه نظیر خودرو، جت و … برای طی طریق راحت تر استفاده کنید. پس عزم خود را جزک کرده و برادران خود را نجات دهید.

سایر توضیحات: بازی LOG the game یک بازی بسیار جذاب همراه با ایده های بسیار جدید در سبک ماجرایی و مسابقه ای است که در آن شما با یک داستان بسیار جالب مواجه می شوید. این بازی همچنین از گرافیک بسیار جالبی برخوردار است و صحنه سازی های بسیار منحصر به فردی را خواهید دید. بازی LOG the game توسط شرکت RobotKSR برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی LOG the game جدید

مشخصات بازی LOG the game :

نام بازی : LOG the game

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : RobotKSR

منتشر کننده : RobotKSR

سبک بازی : اکشن – ماجرایی – مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

LOG the game

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *