دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lost Grimoires Stolen Kingdom

یک شاگرد کیمیاگری برای آنکه بتواند به مدارج بالا در علم کیمیاگری دست باید , تصمیم می گیرد آموزش خود را تحت نظر استاد بزرگ ادامه دهد و به همین دلیل به محل تولدش بازمیگردد . او می داند که این یک آغاز برای ماجراهایی پرهیاهو است . تجربه یک داستان عجیب و غریب و بی نظیر , وقتی او مجددا به خانه پدری خود باز می گردد متوجه می شود که اسرار تاریکی در پس ناپدید شدن والدینش قرار دارند . او در طول بررسی هایش در مورد این موضع به یک شگفتی مرموز پی میبرد . برای درک عقلانیت مصنوعات ، او باید با حقیقت های وحشتناکی درباره سرزمین های پادشاهی و خانواده اش روبرو شود .

سایر توضیحات : Lost Grimoires Stolen Kingdom یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی World-Loom طراحی و ساخته شده و در سال 2016 توسط کمپانی Artifex Mundi برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . کیمیاگر جوان راه خود را از میان پازل های بی شمار و رمز و راز وحشتناک پیدا خواهد کرد . او تلاش خواهد کرد تا ایمان کل مردم سرزمین و آینده خود را برای همیشه تغییر دهد . آیا او در نهایت می تواند به پتانسیل واقعی خود در زمینه کیمیاگری دست یابد ؟ آیا او می تواند جادوی پادشاه فاسد را که تمام وجودش را فراگرفته , درمان کند و خود را از این کابوی بی پایان رهایی ببخشد ؟

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Lost Grimoires Stolen Kingdom

مشخصات بازی Lost Grimoires Stolen Kingdom :

نام بازی : Lost Grimoires Stolen Kingdom

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : World-Loom

منتشر کننده : Artifex Mundi

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Lost Grimoires Stolen Kingdom

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *