دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Lydia نسخه POSTMORTEM

Lydia یک دختر بچه بسیار کوچک است. این دختر یک عروسک به نام Teddy دارد. این عروسک از سالهای اولیه زندگی Lydia با او همراه بوده است. Lydia به یاد نمی آورد که هیچ زمانی بدون او بوده باشد یا کاری را بدون او انجام داده باشد. هر چیزی در جهان در نهایت به Teddy منتهی می شود و یک رابطه بسیار عاطفی دو طرفه در میان آنها شکل گرفته است. به تازگی سر و صداهای عجیبی از زیرپله به گوش می رسد. اوایل Lydia فکر می کرد که این صداها از بزرگتر ها باشد اما پس از مدتی مشخص شد که این صداها از یک هیولای بسیار وحشتناک است. البته بزرگترها به Lydia می گویند که هیچ هیولایی وجود ندارد اما بدون شک او در جایی مخفی شده که هیچ چشمی قادر به دیدن آن نیست. Lydia فکر می کند که این چیزها واقعیت دارند و زایده تخیل نیستند و Teddy مثل همیشه وعده می دهد که همه چیز درست می شود. این عروسک همیشه و همه جا مراقب است تا خواب Lydia بهم نخورد و او بتواند با خیال راحت بخوابد اما اخیرا این صداها بسیار بیشتر از گذشته شده اند… .

سایر توضیحات: بازی Lydia یک بازی ماجرایی است که تم و رنگ بندی تاریکی را برای بیان و گفتن داستان بازی انتخاب کرده است. این مسئله باعث شده تا گیم پلی بازی کمی مرموز و راز آلود جلوه کند. البته موسیقی متن بازی نیز به بهبود فضاسازی این بازی کمک بسزایی کرده است. باید گفت که بازی Lydia یک سفر کوتاه به ذهن یک کودک است و با دغدغه های او سر و کار دارد. این بازی توسط شرکت Platonic Partnership Ltd برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Lydia جدید

مشخصات بازی Lydia :

نام بازی : Lydia

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Platonic Partnership Ltd

منتشر کننده : Platonic Partnership Ltd

سبک بازی :ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Lydia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *