دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mantis Burn Racing Elite Class تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Mantis Burn Racing یکی از بازی های سبک مسابقه ای است که توسط کمپانی VooFoo Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . مسابقات Mantis Burn Racing از سرگرفته شده است ، جایی که سرعت و ترکیب های بصری ، گیم پلی و تصاویری خیره کننده حرف اول را میزند . در این نسخه شاهد مسابقات اتومبیلرانی هستیم که با دقت و ظرافت فراوانی در جزئیات طراحی شده است و تجربه ای باورنکردنی را در رانندگی به پلیر منتقل می نماید . علاوه بر بخش تکنفره ، بازی از بخش های career mode و online mode نیز پشتیبانی کرده و این امکان را به پلیر می دهد تا به همراه 7 بازیکن دیگر مهارت های خود را به معرض نمایش گذارد . در این نسخه از یک سیستم ارتقا یافته RPG استفاده شده است که با تکیه بر آن پلیر می تواند روش های تاکتیکی عمیق و مختلفی را انتخاب نماید .

سایر توضیحات : بخش Career Mode از 7 فصل مختلف تشکیل شده است که هرکدام به نوعی توانایی های بازیکن را به چالش می کشد و سعی دارد توانایی های پلیر را از هر جنبه ای ارتقا بخشد . تمامی وسایل نفلیه موجود در بازی از 3 کلاس مختلف می باشند که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و بازی در بخش شخصی سازی این امکان را به شما می دهد تا وسیله نقلیه مورد نظر خود را از هر جهت مانند تعلیق ، گیربکس ، موتور و لاستیک بهبود بخشید . تصاویر خیره کننده ، گیم پلی هیجان انگیز ، ورود به جهان واقعی و سرگرم کننده ، وجود بیش از 8 حالت مختلف از جمله Knockout, Accumulator, Overtake و Time Trial ، وجود چالش های هفتگی ، موسیقی متن گوشنواز و انتشار آپدیت های هفتگی و content pack ها تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .

*نسخه Mantis Burn Racing + Elite Class به صورت کامل ارائه شده است و شامل بازی اصلی و DLC است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Mantis Burn Racing نسخه HI2U

 – نسخه FitGirl شامل پک های الحاقی Snowbound و Elite Class است.

مشخصات بازی Mantis Burn Racing :

نام بازی : Mantis Burn Racing

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : VooFoo Studios

منتشر کننده : VooFoo Studios

سبک بازی : مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Mantis Burn Racing

به روز رسانی :

1396/06/16 آپدیت v20170906 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *