دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mashinky Build 13025718 برای کامپیوتر

دانلود بازی Mashinky

یک بازی است با سبک استراتژی حمل و نقل درباره ی قطار ها ، هدف شما ساختن یک امپراتوری حمل و نقل بر روی نقشه ای تصادفی است. ساخت و ساز در ا این بازی را از دیدی ازومتریک و با گرافیکی واقع گرایانه تجربه می کنید .این بازی شما را به سرزمین هایی بسیار زیبا و ناب خواهد برد . Mashinky آن قدر شما را در ساخت امپراتوری حمل و نقل خودتان غرق می کند که ممکن است از اطرافتان غافل شوید .بازیکنان به عنوان مدیر یک شرکت حمل و نقل کارشنان را شروع می کنند ، آن ها باید بر روی زمین های ناهموار راه سازی کنند ، وسایل حمل و نقل جدید بخرند ، با قوانین اقتصادی اشنایی پیدا کنند تا بتوانند با استفاده از حمل و نقل مسافرین یا محموله های متنوع سود کسب کنند.این بازی یک شبیه سازی پیچیده است که تمرکز بازیکن بر روی همه ی عناصر اقتاصدی را می طلبد .بازیکنان می توانند خیلی راحت به مد ساخت و ساز ایزومتریک وارد شوند و راه سازی کنند ، این قسمت از بازی های کلاسیک استراتژیک الهام گرفته و برای شما آشنا خواهد بود .در طول این ساخت و ساز ها شما باید به مدیریت ترافیک توجه داشته باشید و بدانید که هر یک از این بخش ها می توانند یک پازل مهیج باشند.

بازی Mashinky در واقع یک شبیه سازی استراتژیک و اقتصادی از سیستم حمل و نقل با قطار است ،با استفاده از دید های ابتکاری این بازی شما می توانید سوار بر قطار های خودتان اجرای عملیات ها را مشاهده کنید .همین طور که پیشرفت می کنید نیاز پیدا خواهید کرد تا امپراتوری حمل و نقل خودتان را گسترش دهید ، می توانید ساختمان های صنعتی،ایستگاه ها و انبار ها را ارتقاء دهید یا قطار هایتان را بهبود بخشید برای مثال موتور ها یا واگن های جدیدی برای ان ها استفاده کنید.هر ارتقاء مزایای مخصوص به خودش را دارد ، ظرفیت بیش تر ، قوانین پردازشی جدید و یا حتی قابلیت حمل محموله های جدید تر از این ارتقاء ها هستند .بازیکنان می توانند استراتژی های مخصوص خودشان را بوجود بیاورند و یک امپراتوری حمل و نقل بسازند.

نام: Mashinky 5th Era
حجم فایل: 1.5 گیگابایت
شرکت سازنده: Jan Zelený
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 8 از 10
ورژن: Build 1302571
نسخه: Early Access
آپدیت: 4 دی 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: شبیه ساز - استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Jan Zelený
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/04 نسخه Mashinky 5th Era Build 13025718 - Early Access اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *