دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mayan Death Robots

بازی Mayan Death Robots در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل Sileni Studios ساخته شده و استودیوی SOEDESCO Publishing این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . Duke ربت های عظیمی را در اوج تمدن Mayan تولید کرده است . آنها دارای هسته های اتمی بوده , چاشنی انفجار داشته و قابلیت از بین بردن شما و دوستانتان را در بخش تک نفره و چند نفره دارا می باشند .

خلاصه داستان : بازی Mayan Death Robots در مورد تهاجم ربات ها به یک تمدن پیشرفته می باشد . کنترل یک ربات را در دست گرفته و با هجوم به سمت دشمنان خود آنها را از هسته ی اصلی نابود سازید . سلاح خود را نشانه بگیرید قبل از آنکه زمان از دست رود ولی زمانی که موشک ها پرتاب شده باشند باید به سمت مقصد بعدی خود بروید . آیا این انتخاب را خواهید داشت تا ربات خود را به سمت جایی با دید بهتر ببرید؟ و یا اینکه قدرت دفاعی خود را بالا برده و در مقابل هج.م دیگران مقاومت می کنید؟ در Mayan Death Robots هیچ گاه نیاز نیست تا برای انجام بازی صبر کنید هر بازیکن کارهای خود را در یک زمان به صورت جدا انجام می دهد . زمانی که شما شروع به تیراندازی می کنید در واقع دیگران نیز شانس خود را امتحان می کنند . هر ربات سلاح و قدرت های خاص خود را دارد از این رو همیشه شما باید منتظر غافلگیری در بازی شوید . بازی Mayan Death Robots با دارای بودن بخش تک نفره و چند نفره دارای جذابیت های خاص خود بوده که می تواند ساعت ها شما را به همراه دوستانتان سرگرم کند .

مشخصات بازی :

نام بازی : Mayan Death Robots

نام بازی (فارسی) : ربات های مرگ آور مایان

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Sileni Studios

منتشر کننده : SOEDESCO Publishing

سبک بازی : اکشن

حجم فایل : 476 مگابایت

نوع فایل : bin

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *