دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mekazoo نسخه FitGirl

سبک پلتفرمر با منتشر شدن بازی هایی مانند سری محبوب Sonic و Mario در سال های اولیه انتشار کنسول های خانگی توانستند جای خود را در میان بازی بازان باز کنند . این بازی های با دارا بودن شخصیت های جذاب و محیطی شاد و خنده آور و صدالبته پازل های سخت و طاقت فرسا این سبک را به یکی از محبوب ترین سبک ها کردند . در سال های آینده اما با قدرت گرفتن سبک نقش آفرینی ژاپنی و سبک های اکشن و ترسناک این سبک جایگاه اولیه خود را از دست داد . امروزه و در دورانی که بازی هایی با گرافیک های خیره کننده و جذاب منتشر می شوند کمتر کسی به سبک پلتفرمر توجه می کند و سازندگان نیز سعی می کنند از این سبک دوری کنند اما در چنین شرایطی استودیوهای مستقل و خلاقی مانند استودیوی بازی سازی The Good Mood Creators بازی رایانه ای Mekazoo را به عنوان جدید ترین بازی خود در سبک پلتفرمر برای سیستم عامل ویندوز منتشر کرده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Mekazoo یک بازی دو بعدی در سبک پلتفرمر می باشد ، که با استفاده از گرافیک سه بعدی و همچنین گرافیک بسیار زیبا و زنده موفق به خلق یک دنیای بسیار زیبا شده است که به راحتی می توان گفت یکی از زیباترین بازی های پلتفرمر ساخته شده 10 سال اخیر می باشد . شما در این بازی کنترل دو ربات بسیار کوچک و دوست داشتنی را برعهده دارید و باید با استفاده از این دو ربات و همچنین استفاده همزمان از قدرت های این دو ربات موانع سر راه خود را از میان بردارید . ترکیب پازل های هیجان انگیز و همچنین گیم پلی سرعتی و موسیقی متن زیبای این بازی باعث شده است که این بازی یکی از انتخاب های اصلی برای طرفداران بازی های پلتفرمر و همچنین بازی های رایانه ای باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Mekazoo نسخه FitGirl

مشخصات بازی Mekazoo :

نام بازی : Mekazoo

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : The Good Mood Creators

منتشر کننده : The Good Mood Creators

سبک بازی : پلتفرمر – ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Mekazoo

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *