دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Metis One نسخه DARKSiDERS

سال 20XX است . از پایگاه ERIS تماسی صورت گرفت که خبر از اتفاقی ناخوشایند میداد . یک هشدار تاریک به ساکنان JUPITER کلنی METIS ONE داده شده است . یک نیروی مخفی مرموز در حمله SOL SYSTEM دست داشته است . مردم زمین، قدرتمندترین جنگنده خود یعنی A-6 GRAVITUS را ارسال کرده اند تا از مستعمرات در برابر حملات دفاع کند . گیرنده در دست، آیا شما به تماس ها پاسخ خواهید داد …؟ در ابتدای بازی تنها به دو جنگنده A6-Gravitus (نشان داده شده به رنگ آبی) و Quaternion B4 (قرمز) دسترسی خواهید داشت . هر جنگنده دارای یک سلاح منحصر به فرد است که می تواند پس از شارژ کامل شلیک شود .

سایر توضیحات : Metis One یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Actuator Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Actuator Games LLC برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . سلاح ویژه Gravitus ، یک سپر دفاعی است که به طور موقت یک میدان الکترومغناطیسی را فعال می کند تا آتش دشمن را منحرف کنید و به شما اجازه می دهد تا از میان انبوهی از دشمنان عبور کنید . با تکمیل چالش های خاصی در حالت مبارزات انتخاباتی، 3 جنگجوی منحصر به فرد باز خواهند شد که هر کدام دارای سلاح های خاص خود و ویرانگری هستند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Metis One Center

مشخصات بازی Metis One :

نام بازی : Metis One

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Actuator Games

منتشر کننده : Actuator Games LLC

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Metis One

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *