دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mini Metro Build 7163834 – Portable برای کامپیوتر

Mini Metro

یکی از بازی های سبک شبیه ساز و استراتژیک است که توسط Dinosaur Polo Club طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Dinosaur Polo Club و AGM PLAYISM برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در

 بازی Mini Metro

شما در نقش یک طراح به ایفای نقش می پردازید که باید خطوط مترو را به بهترین شکل ممکن در شهری که هرلحظه درحال گسترش است , طراحی کند . بازی در ابتدا تنها با سه ایستگاه شروع می شود و همین طور ادامه پیدا می کند و به سایر نقاط شهر کشیده می شود و در برخی مسیرها , خطوط ریلی باید به مسیرهای اصلی نیز متصل شوند . در کنار طراحی مناسب باید به برخی نکات از جمله فاصله بین ایستگاه ها , مدت زمان انتظار مسافران و جلوگیری از تاخیر قطارها نیز توجه داشته باشید . شهر در حال توسعه است و هروز بر تعداد مسافران افزوده می گردد . خواسته ها بر روی شبکه شما در حال افزایش است . شما به طور مداوم طراحی مجدد خطوط را باید انجام دهید تا به حداکثر بهره وری دست یابید . گیم پلی جذاب و سرگرم کننده , دارای 3 حالت بازی , حضور 11 شهر برای طراحی خطوط ریلی از جمله لندن ، شهر نیویورک ، پاریس ، برلین ، هنگ کنگ ، اوزاکا ، سنت پترزبورگ ، مونترال ، سائو پائولو ، قاهره و Auckland , مجموعه ای از موانع پیشرفت , انتخاب استراتژی های مختلف و موسیقی متن آرامش بخش تنها بخشی از ویژگی های این بازی کم حجم است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

نام: Mini Metro
حجم فایل: 198 مگابایت
شرکت سازنده: Dinosaur Polo Club
تاریخ انتشار: 2015
امتیاز استیم: 10 از 10
ورژن: Build 7163834
نسخه: Portable
آپدیت: September 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: شبیه ساز و استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Dinosaur Polo Club و AGM PLAYISM
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/06/29 نسخه Mini Metro Build 7163834 - Portable اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *