دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mini Rollers نسخه PLAZA

گذر از موانع , تجربه توپ های مختلف و رسیدن به هدف . Mini Rollers یکی از بازی های سبک پلتفرم است که در آن شما کنترل توپی را در دست دارید و با گذشت از موانع متفاوت باید آن را در جایگاه خود قرار دهید . پرش , نوسان , وجود انواع دشمنان و چالش 18 توپ منحصر به فرد تنها بخش کوچکی از سختی های این بازی را شامل می شود . هر توپ ویژگی های فیزیکی و توانایی مخصوص به خود از قبیل پریدن ، مغناطیس ، گرانروی معکوس ، انجماد ، شناور و غیره را دارد و همین مسئله پلیر را مجبور می کند تا در شرایط مختلف از توپ های متنوعی استفاده نماید .

سایر توضیحات : Mini Rollers یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Gawkfish Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Mini Rollers از 90 مرحله تشکیل شده که در 9 جهان جداگانه روایت می شود . هرجهان دارای تم و چالش های مخصوص به  خود بوده و تجربیات متمایزی را برای پلیر رقم می زند . تا به امروز بازی های چنین سبکی بسیاری ساخته شده اما در این نسخه شاهد تغییر بزرگی به نام Local multiplayer battles خواهیم بود که این امکان را برای پلیر فراهم می سازد تا بتواند با سایر گیمرها در سرتاسر جهان به رقابت بپردازد . وجود 18 توپ منحصر به فرد , بیش از 90 سطح در 9 جهان متمایز , هزاران آیتم منحصر بفرد شامل توپ و پوسته , فیزیک واقع گرایانه و گرافیک قابل قبول تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Mini Rollers :

نام بازی : Mini Rollers

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Gawkfish Studios

منتشر کننده : Gawkfish Studios

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Mini Rollers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *