دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Moonlighter v1.9.19-31213 – GOG Mac/Win

Moonlighter یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Digital Sun طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 11 bit studios برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی به همینجا ختم نمی شود، زمانی که گذرگاه ها پیدا شد، موجودات عجیب و غریبی از آن خارج شدند. شکست دادن دشمنان و کارفرمایان مختلف و آشنایی با مکانیک مبارزه یکی از چالش های پیش روی شماست . البته سلاح های مختلفی در بازی وجود دارد که به مرور و پشت سر گذاشتن مراحل بازی ، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. زمان بندی بحرانی، موقعیت دقیق و درک روش مبارزه دشمنان و تسلط بر محیط یکی از مهمترین فاکتورهای بقای شما بشمار می آید. زمانی که با گیم پلی بازی آشنا شدید، وقت آن میرسد تا به همسایگان خود برای ایجاد کسب و کارهای جدید کمک کنید.

در طول یک حفاری باستان شناسی، مجموعه از گرگاه های عجیب و غریب کشف شد. مردم به سرعت متوجه شدند که این گذرگاه های باستانی قرار است به زودی ابعاد مختلف زندگیشان را تخت تاثیر قرار دهد، ماجراجویان شجاع و بی پروا با گنجینه های فراتر از تصور. Rynoka، یک روستای کوچک در نزدیکی محل حفاری و محل ماجراجویان برای فروش ثروت به دست آمده است . Moonlighter یک اکشن نقش آفرینی است که اتفاقات روزمره در جهان واقعی را به تصویر می کشد . شخصیت اصلی بازی، یک فروشنده ماجراجو است که رویای تبدیل شدن به یک قهرمان را در ذهن خود می پروراند . بازی این اجازه را به شما می دهد تا با کشف اقلام مختلف ، آن را برای فروش در مغازه خود عرضه کنید. قیمت ها را با دقت تعیین کنید و بر روی ذخایر طلای خود مدیریت داشته باشید. کارمندانی را استخدام کرده و فروشگاه را توسعه و ارتقا دهید. مراقب باشید زیرا برخی از افراد در سایه ممکن است به سرقت محصولات با ارزش شما تمایل داشته باشند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

نام: Moonlighter
شرکت سازنده: Digital Sun
تاریخ انتشار: 2018
زبان: انگلیسی
ژانر: اکشن و ماجرایی
فرمت فایل: iso - dmg
پلتفرم: ویندوز ، مک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Bit studios 11
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/06/23 نسخه v1.9.19-31213 اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *