دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر NecroVision نسخه GOG

جنگ، جهنم است . NecroVision یکی از بازی های اول شخص شوتر است که شما را در میدان جنگ جهانی اول قرار می دهد اما کمی با دنیای واقعی تفاوت دارد . جهانی که در آن خون آشام ها، شیاطین و سحر و جادو ، فاکتوری ناگسستنی از این دنیا به شمار می آیند . برای ماجراجویی ، جوان آمریکایی به نام Simon Bukner در سال 1916 به ارتش بریتانیا ملحق می شود . در یکی از نبردها ، بوکنر و گردان او با یک سری از موجودات تاریکی روبرو می شوند . همانطور که از طریق دخمه های پرپیچ و خم زیر زمینی حرکت می کنند ، متوجه می شوند که جنگ اصلی در زیر میدان نبرد قرار دارد .

سایر توضیحات : NecroVision یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی The Farm 51 طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 1C Company برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . موجوداتی که جان انسان ها را تهدید می کنند و دیگر به طور واضح از اعلام جنگ علیه بشریت صحبت می نمایند. در عمق این جهان زیرزمینی تازه کشف شده ، بوکر باید با نیروهای تاریک مقابله و برای بقاء بشریت مبارزه کند . روایت یک داستان پر جنب و جوش و ترکیبی از عناصر تیراندازی همراه با سحر و جادو و جهان فراطبیعی ، سلاح های دوران عصر جنگ جهانی دوم ، انبوهی از دشمنان شامل انسان ، شیاطین و خون آشام ها ، جنگ های عظیم و بی رحمانه و نبرد آنلاین با حداکثر 16 بازیکن تنها بخش کوچکی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

NecroVision Center

مشخصات بازی NecroVision :

نام بازی : NecroVision

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : The Farm 51

منتشر کننده : 1C Company

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

NecroVision

  • 6 replies
    1. محمد رضا says:

      جناب ببخشید هی مزاحم میشم تونستید پیداش کنین نسخه دوم رو با اسم NecroVision company

      پاسخ دادن
      • Hamid says:

        سلام ، به واحد مربوطه ارجاع داده شده ، در صورتی که باشه اضافه میشه .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *