دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Neptune Arena FPS نسخه HI2U

Neptune Arena FPS  به گونه ای طراحی شده است که عناصر بازی های کلاسیک اول شخص شوتر به خوبی در آن مشاهده می شوند ، تنها چیزی که در این بازی مهم است مهارت شما است . این بازی در محیطی با مضامین آینده طراحی و پیاده سازی شده است . گیم پلی Neptune Arena FPS بسیار سریع  است در حالی که نتیجه ی بازی با مهارت شما ارتباط مستقیم دارد . نقشه های این بازی به زیبایی طراحی شده اند ، تنها بهترین بازیکنان موفق خواهند بود از سد دشمنان عبور کنند .شما می توانید با استفاده از پد های پرشی متعدد مبارزات هوایی را تجربه کنید و مهارتتان را افزایش دهید .همواره محیط اطراف شما پر است از تله ها و موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند و این خطرات برای هر نقشه متفاوت هستند .9 سلاح متنوع با مضامین آینده برای شما طراحی و پیاده سازی شده اند تا هر کدام با شیوه ی گیم پلی شما همخوانی دارد را انتخاب کنید .این بازی دارای بخش تک نفره آفلاین است که به شما اجازه می دهد بازی را در مقابل هوش مصنوعی تجربه کنید ، بازی دارای حالت های گیم پلیInstagib  و Deathmatch  کلاسیک  است .

سایر توضیحات : یک بازی Arena Shooter اکشن که با مضامین آینده و عناصر مربوط به آینده ترکیب شده است ، اگر از طرفداران بازی های شوتر کلاسیک هستید  می دانید که این سبک همواره محبوبیت خاصی در میان بازیکنان دارد . سبک شوتر کلاسیک همواره در قالب بازی های منتشر شده از ساندگانی مستقل یا عناوین بزرگ Triple A زنده نگه داشته شده است ، بنا بر این با کیفیت نسبتا مناسبی کهNeptune Arena FPS  دارد می توان گفت  این عنوان تجربه ای ارزشمند برای طرفداران خواهد بود .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن شوتر کلاسیک کامپیوتر Neptune Arena FPS جدید

مشخصات بازی   Neptune Arena FPS:

نام بازی : Neptune Arena FPS

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Francesco Pellaco

منتشر کننده : Francesco Pellaco

سبک بازی :اکشن ، اول شخص

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Neptune Arena FPS

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *