دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ni no Kuni II Revenant Kingdom نسخه CODEX و FitGirl + آخرین آپدیت

به امپراتور جوان Evan  ملحق شوید و به او در ماجراجوییش برای تاسیس یک امپراتوری جدید کمک کنید.او به کمک دوستانش دنیا را بر علیه شیطانی وحشتناک متحد می کند .به دنیای Ni no kuni خوش آمدید ! بعد ازاینکه در طول یک کودتا امپراتور کنار زده شد این امپراتور جوان (Evan )یک ماجراجویی خارق العاده  را شروع می کند ، او باید مردم خودش را متحد کند و از آن ها در مقابل نیرو های تاریکی مراقبت کند .به او ملحق شوید تا در یک ماجراجویی فراموش نشدنی شرکت کنید . این عنوان ،یک گرافیک انیمه ای بسیار زیبا را به دنیای بازی های کامپیوتری اورده است .بازی توسط استودیو بازی سازی LEVEL-5 طراحی شده و کاراکتر های آن با زیبایی تمام بوجود آمده اند ، این طراحی های زیبا سازه های دست هنرمند معروف  Yoshiyuki Momose هستند بنابر این عناصر این بازی در کنار داستانی بسیار زیبا و صداگذاری مناسب تجربه ای باورنکردنی برای شما بوجود خواهند آورد. این بازی زیبا قرار است اوایل 2018 برای پلتفرم استیم توسط  BANDAI NAMCO منتشر شود .

سایر توضیحات : یک بازی نقش آفرینی ژاپنی با گرافیکی خیره کننده و محیط هایی پر رنگ و لعاب . شما در یک امپراتوری بسیار زیبا ماجراجویی می کنید ، اما این سرزمین زیبا توسط شیطانی وحشتناک تهدید  می شود . حال قهرمان داستان ما Evan سعی دارد راه امپراتور های بزرگ را دنبال کند ، او در این راه از دوستان زیادی کمک می گیرد و با توطئه های نیرو های شیطانی زیادی روبرو می شود .تنها Evan نیست که این رویا را در سر می پروراند ، موفقیت او دنیا را نجات می دهد البته Evan مخالفانی دارد که با ان ها روبرو خواهید شد .گرافیک این بازی بسیار زیبا و همه چیز تمام است شما می توانید مدت ها در دنیای این بازی ماجراجویی کنید و خسته نشوید چون طراحی های این بازی ارزش هنری بالایی دارند .گیم پلی بسیار مهیج ، پویا ، منحصربفرد و خود آموز به همراه صداگذاری  و گرافیک خیره کننده همچنین روایتی حماسی از ویژگی های بارز این بازی زیبا هستند

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی نقش افرینی ماجرایی و اکشن کامپیوتر Ni no Kuni II Revenant Kingdom جدید

 

مشخصات بازی   Ni no Kuni II Revenant Kingdom:

نام بازی : Ni no Kuni II Revenant Kingdom

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Level-5

منتشر کننده : BANDAI NAMCO Entertainment

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی ، نقش آفرینی ژاپنی ، انیمه

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

به روز رسانی :

1397/10/01 v3.00 شامل 6 DLC نسخه FitGirl اضافه شد.
  • 1 replies
    1. متین says:

      سلام بازی عالیه حتما دانلود کنید اصلا خسته کننده نیست و چیزی حدودا ۷۰ ساعت بازی هست

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *