دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence

بازی کامپیوتر NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط KOEI TECMO GAMES CO., LTD طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . NOBUNAGAS AMBITION از جمله مجموعه بازی های شبیه ساز است که اتفاقات و حوادث تاریخی را با ویژگی های پیشرفته و به بهترین شکل ممکن روایت می کند . در این نسخه , نگاهی به  نقش افسانه ای ایالات متخاصم Daimyō یا جنگ سالاران مانند Nobunaga Oda و Shingen Takeda شده است . در این بازی شما باید به عنوان یک جناح , سعی کنید با استفاده از امور داخلی ، دیپلماسی و جنگ در مقابل همسایگان , سایر جناح ها را با خود متحد کرده و امپراطوری خود را بنا کنید . در این نسخه شاهد تغییرات و پیشرفت های متعددی نسبت به نسخه قبلی Nobunagas Ambition Souzou خواهیم بود . در بازی سعی شده است تا نبردهای Sekigahara با بالاترین کیفیت در تاریخ این فرانچایز منتشر شود . باز نویسی نبرد تاریخی Sekigahara , وجود سناریوهای جدید و امکان ایجاد یک عصر جدید , امکان اداره سپاه و اعمال استراتژی و تاکتیک های مختلف , اضافه شدن ویژگی های جدید بر اساس بازخورد بازیکنان و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence :

نام بازی : NOBUNAGAS AMBITION Sphere of Influence

نام بازی (فارسی) : جاه طلبی نوباناگا حیطه قدرت

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : KOEI TECMO GAMES CO., LTD

منتشر کننده : KOEI TECMO GAMES CO., LTD

سبک بازی : استراتژیک

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

  • 11 replies
    1. ali says:

      سلام من دنبال بازی nobunaga ambition iron triangle هستم یک ورژن پایین تر از این ورژن میشه بزارید.
      وخیلی ممنون از سایت خوبتون.

      پاسخ دادن
    2. ABadBoyM says:

      همه ی فایل هارو دریک پوشه قرار دادم ئ بعد فایل اول (Part1) رو اکسترکت کردم و اخل پوشه رفتم و فایل iso رو با همان نرم افزاری که گفتید اقدام به نصب کردم اما پیغامی که به من نمایش میده (Acces is denied) یک روش دیگه هم امتحان کردم و کل فایل رو درون یک فایل زیپ قرار دادم و بعد از همون جا اجراش کردم اما باز هم امکان پذیر نبود
      من باید چه کاری انجام بدم؟
      ممنون از سایت خوبتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *