دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Nocturne

بازی Nocturne در سبک ترسناک , ماجراجویی می باشد که در اواخر 1920 و اوایل 1930 در جریان است که توسط استودیوی Terminal Reality ساخته شده و استودیوی Take-Two Interactive این بازی را در سال 1999 برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی Nocturne در زمان خود برجسته ترین گرافیک را دارا بود و بزرگترین فروش را در آن سال به لطف موتور بازی سازی خوب خود داشت که توانست سایه های طبیعی برای بازی به وجود آورد سازندگان بازی به شدت به بازیکنان توصیه کرده بودند که برای تاثیر پذیری بیشتر این بازی را در یک محیط تاریک انجام دهند .

خلاصه داستان : بر خلاف داشتن یک خط داستانی واحد در اکثر بازی ها , Nocturne در 4 قسمت مجزا داستان سرایی می کند هر Act برای خود خط داستانی مجزا داشته و به محض شروع بازی قابل انتخاب می باشد . گرچه می توان این چهار Act را با هر ترتیب خاصی نیز بازی کرد . شما در نقش یک فرد غریبه می باشید که برای سازمان مخفی آمریکا به نام Spookhouse کار می کنید که توسط رئیس جمهور برای مبارزه با هیولاها ساخته شده . شما در چهار پرونده ی مختلف کار کرده و مردم را از هیولاها کلاسیک نظیر گرگ نما , زامبی و خون آشام نجات می دهید لیست 4 قسمت بازی Nocturne به صورت زیر است :

Act I: Dark Reign of the Vampire King
Act II: Tomb of the Underground God
Act III: Windy City Massacre
Act IV: The House on the Edge of Hell

مشخصات بازی :

نام بازی : Nocturne

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 1999

شرکت سازنده : Terminal Reality

منتشر کننده : Take-Two Interactive

سبک بازی : ترسناک , ماجراجویی

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *