دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر OK KO Lets Play Heroes نسخه CODEX

 بازی OK KO Lets Play Heroes بر اساس یک سریال انیمیشنی معروف ساخته شده است، شما به عنوان K.O. ایفای نقش می کنید و با ربات های شیطانی Lord Boxman مبارزه می کنید تا Lakewood Plaza Turbo را نجات دهید .این بازی یک ماجراجویی داستانی را با گیم پلی Brawler و گرافیک کارتونی ترکیب کرده است . ماموریت ها را انجام دهید ، حرکت های جدید باز کنید و کارت های دوستانتان را جمع آوری کنید تا هنگام مبارزه به قهرمانی واقعی تبدیل شوید .دوستان خودتان را در مبارزات فراخوانی کنید و به کمک آن ها در راستای ماموریت هایی دیوانه وار مبارزه کنید .شما با مبارزه کردن K.O را ارتقاء می دهید و حرکات رزمی جدیدی باز خواهید کرد .با قهرمانان مورد علاقه خودتان در Lakewood Plaza وقت بگذرانید ، از یک گیم پلی Brawler لذت ببرید ، با ربات های مهاجم مبارزه کنید و در این ماجراجویی با کاراکتر هایی عجیب و غریب دست و پنجه نرم کنید .

سایر توضیحات :در بازی OK KO Lets Play Heroes کارت های شما بسیار مهم هستند ،  شما باید به خوبی کلکسیون کارت های خودتان را مدیریت کنید ، وقتی آن ها را باز می کنید هر کدام یک حمله ی کمکی از قهرمانان را شامل می شود که می توانید از آن در مبارزات خودتان استفاده کنید .OK K.O تحت نظارت سازنده اصلی (Ian Jones-Quartey) ساخته شده است و یک صدا پیشگی جدید را در راستای داستانی جدید به شما ارائه می کند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ماجرایی کامپیوتر OK KO Lets Play Heroes جدید

مشخصات بازی   OK KO Lets Play Heroes:

نام بازی : OK KO Lets Play Heroes

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Capybara Games

منتشر کننده : Cartoon Network Games

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

OK KO Lets Play Heroes

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *