دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Old Time Hockey نسخه PLAZA

Old Time Hockey یک بازی 5 نفره با گیم پلی درگیرانه است که در آن بازیکنان هر تیم برای رسیدن به گل تا حد مرگ تلاش می کنند و در این مسیر باید ضرباتی هولناک را از رقیب خود تحمل کنند . در مسابقات از شما انتظار می رود تا با استفاده از حرکات مختلف مانند پرتاب مشت , مانع حرکت حریف خود شوید . زمانبندی مناسب در هنگام برخورد با سایر بازیکنان باعث می شود تا کلاه و یا دستکش آنها رها شده و زمان مبارزه فرارسد . این همان هاکی است که به شهر بازگشته است . نزاع در داخل زمین و بر روی نیمکت , درگیری میان بازیکنان و ایجاد صدمه با استفاده از چوب دستی تماما در Old Time Hockey قابل مشاهده خواهد بود .

سایر توضیحات : Old Time Hockey یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط کمپانی V7 Entertainment Inc طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . هرچه بیشتر حریف خود را خسته کنید , احتمال گل زدنتان بیشتر خواهد شد البته راه های دیگری نیز وجود دارد که به مرور و آشنایی با گیم پلی متوجه شان خواهید شد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

* برای اجرای بازی حتما باید از کنترلر استفاده نمایید *

دانلود بازی کامپیوتر Old Time Hockey نسخه PLAZA

مشخصات بازی Old Time Hockey :

نام بازی : Old Time Hockey

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : V7 Entertainment Inc

منتشر کننده : V7 Entertainment Inc

سبک بازی : ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Old Time Hockey

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *