دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Omega Strike

Omega Strike یک بازی زیبا است با دنیایی وسیع و کاراکتر هایی متنوع.ماجراجویی کنید و توانایی هایی جدید بیاموزید . سلاح های خودتان را بهبود دهید تا راحت تر Doctor Omega  و لشکر جهش یافته ی او را شکست دهید .زمانی که Doctor Omega  و لشکر جهش یافته اش سعی دارند بر دنیا تسلط پیدا کنند تنها تعدادی از مبارزانِ ازادی طلب در مقابل او مقاومت می کنند شما به عنوان این مبارزان شجاع ایفای نقش می کنید .دشمنانی مرگبار را شکست دهید تا توانایی های جدیدی بیاموزید .دنیای این بازی را کاوش کنید تا راز های آن برای شما روشن شود. شما می توانید سلاح های خودتان را با استفاده از گنجینه هایی که پیدا می کنید بهبود ببخشید .

سایر توضیحات : دنیای بازی  Omega Strike به صورت پیوسته همراه با مکان هایی منحصربفرد و وسیع طراحی شده است .سه کاراکتر متفاوت برای بازی کردن دارید که هر کدام توانایی های مخصوص به خودشان را دارند.کاراکترتان را هر لحظه که دوست دارید تغیر دهید و از توانایی های متفاوت ان ها برای برتری خودتان استفاده کنید .همواره به دنبال گنجینه های گسترش یافته در این بازی باشید چون می توانید با استفاده از آن ها سلاح های خودتان را آپگرید کنید . نگران نباشید این بازی هیچ گاه خسته کننده نخواهد بود ، دوازده Boss و بیش از 45 نوع دشمن متفاوت در این بازی وجود دارد .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ماجرایی کم حجم کامپیوتر Omega Strike

مشخصات بازی   Omega Strike:

نام بازی : Omega Strike

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Woblyware

منتشر کننده : Woblyware

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی ، گرافیک پیکسلی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Omega Strike

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *