دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Overfall The Ancients Awaken نسخه SKIDROW

شما رهبری گروهی از قهرمانان را که برای نجات پادشاه , دل به دریاهای پرتلاطم زده اند را برعهده گرفته اید . در طول این سفر پرماجرا و خطرناک با مردمان بسیاری از نژادها و عقاید مختلف روبرو خواهید شد . شما می توانید با روی خوش وارد سرزمین آنها شوید و با ایجاد اتحاد میان قبایل آینده خود را از نظر نیروهای پشتیبانی تامین کنید و یا راه جنگ و خونریزی را در پیش گیرید . خطرات بسیاری در کمین شما وجود دارد . اگر بتوانید زنده بمانید و ماموریت هایتان را با موفقیت پشت سرگذارید , به طیف وسیعی از شخصیت های جدید , سلاح ها و تجهیزات دست پیدا خواهید نمود .

سایر توضیحات : Overfall یکی از بازی های سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Pera Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در جهانی که مرگ انکارناپذیر است شما باید به ابتدای راه بازگردید و همه چیز را از اول آغاز نمایید . قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید , سلاح های مختلفی در اختیارتان قرار می گیرد و شما وارد جهانی بی بازگشت می شوید , جهانی که داستان هایش به طور اتفاقی رخ می دهد و هربار که بازی را به پایان می رسانید با پایان های مختلفی مواجه خواهید شد . نبردهای زیادی انتظار شما را می کشند , مبارزاتی که هرکدام به نحوی توانایی های کسب شده در طول بازی را به چالش می کشند . وجود 9 کاراکتر مختلف با توانایی های منحصر به فرد , 36 قبیله مختلف , بیش از 80 نوع مختلف از دشمنان و بیش از 100 مکان موجود در بازی تنها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آید . The Ancients Awaken در واقع آپدیتی است که برای نسخه اصلی بازی منتشر شده و روایتی جدید را به معرض نمایش می گذارد . عواقب جنگ های باستانی هیچ ثمری جز ویرانی سرزمبن ها نداشت . امپراطوری ارک ها به پیروزی رسیده اند و سرزمین Dys را تاریکی و سکوت فراگرفته است . دیگر خبری از قهرمانان نیست و تمامی اجساد قهرمانان در اطراف DYS پراکنده و پنهان شده است . می گویند دیگر اجسادشان پیدا نخواهد شد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Overfall The Ancients Awaken نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Overfall The Ancients Awaken :

نام بازی : Overfall The Ancients Awaken

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Pera Games

منتشر کننده : Pera Games

سبک بازی : استراتژیک و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Overfall The Ancients Awaken

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *