دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pathologic Classic HD

بازی Pathologic Classic HD در سبک اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوهای مستقل  General Arcade و Ice-pick Lodge ساخته شده و استودیوی Gambitious Digital Entertainment این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . Pathologic Classic HD نسخه نهایی از بازی اصیل و کلاسیک در سبک اول شخص بقا می باشد . در این تجربه ی فراموش نشدنی بازیکنان در نقش یکی از سه شخصیت منحر به فرد بازی قرار دارند .

خلاصه بازی : در این بازی شما به یک شهر عجیب و غریب فرستاده می شوید در ابتدای کار همه چیز طبیعی به نظر می رسد ولی در ادامه اتفاقات غیر قابل توصیفی به وقوع می پیوندد به طوری که رفتار انسان های آنجا را نحت تاثیر خود قرار داده است شیوع یک بیماری عجیب باعث کشته شدن تعداد بسیاری می شود . شما تنها 12 روز در یک طاعون زده فرصت دارید . گیم پلی بازی Pathologic Classic HD تقریبا چیزی در حدود 70 ساعت میباشد و این رقم بدون در نظر گرفتن ماموریت های جانبی می باشد هر سه شخصیت موجود در بازی دارای خط داستانی منحصر به فرد خود بوده و در نقطه ای به یکدیگر می رسند محیط بازی به صورت Open world یا همان جهان باز است و هیچ محدودیتی در انجام کارها وجود ندارد شما آزاد هستید تا از همان روز اول به کشف محیط پرداخته و داستان خود را رقم زنید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Pathologic Classic HD

نام بازی (فارسی) : پاتولوژی کلاسیک اچ دی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Ice-pick Lodge , General Arcade

منتشر کننده : Gambitious Digital Entertainment

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

  • 2 replies
    1. اشلی says:

      سلام به من ارور میده که صدای بازی پلی نمیشه و کل بازی بی صداعه. میدونین چرا؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *