دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pirates of Black Cove Gold Edition

بازی کامپیوتر Pirates of Black Cove Gold Edition یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Nitro Games طراحی و ساخته شده و در سال 2011 توسط کمپانی های Paradox Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در دوران طلایی دزدان دریایی این شانس به شما داده شده است تا بتوانید به یک فرمانده دزدان دریایی تبدیل شده و دریاهای کارائیب را به زیر سلطه خود درآورید و بر آنها حکمرانی کنید . حوادث داستانی بازی دزدان دریایی خلیج تاریک قبل از پیدایش فرقه دزدان تاریکی روایت می شود . در این بازی شما کنترل کاپیتان Grog افسانه ای را بر عهده دارید . در این بازی شما وظیفه اتحاد  سه جناح دزدان دریایی ، کشتی های دریایی و بوکانیرز را برعهده دارید تا بتوانبد از آنها به عنوان اهرم فشار در برابر دزدان دریایی خلیج تاریک استفاده کنید . ماموریت های فراوانی پیش روی شماست به همین خاطر بازی اسن اجازه را به شما می دهد تا بتوانید با پرسه زدن در جهانی باز خدمه دزدان دریایی خود را انتخاب کنید . هرچه بیشتر در ماموریت ها پیروز شوید بد نامی و شهرت شما را به هدفتان خواهد رساند . کاکرکترهای مختلفی در بازی وجود دارد که هرکدام مهارت و توانایی مخصوص به خود را داشته و می توانند در نبردها به عنوان یک برگ برنده برای شما تلقی شوند . گرافیک خیره کننده , نبردهای دریایی جذاب , وجود سلاح های مختلف و موسیقی متن فوق العاده تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . لازم به ذکر است که نسخه Gold Edition ویژگی های اضافه شدن 4 داستان جدید , 3 قهرمان جدید و رهبری دزدان دریایی خلیج تاریک را نیز شامل می شود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Pirates of Black Cove Gold Edition :

نام بازی : Pirates of Black Cove Gold Edition

نام بازی (فارسی) : دزدان دریایی خلیج تاریک نسخه طلایی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Nitro Games

منتشر کننده : Paradox Interactive

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

 

تصاویری از محیط بازی Pirates of Black Cove Gold Edition

Pirates of Black Cove pirates.of.black.cove-2.www.Download.ir pirates.of.black.cove-3.www.Download.ir pirates.of.black.cove-4.www.Download.ir

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: 2.0 GHz Core Duo or equivalent processor
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 4 GB hard disk space
Video Card: GeForce 8600 or equivalent Video Card (256 MB of dedicated memory with support for pixel shader 3.0)
DirectX®: 9.0
Sound: DirectX 9.0 Compatible Sound Card
Additional: 3-button mouse, keyboard and speakers

 

دانلود بازی کامپیوتر Pirates of Black Cove Gold Edition با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *