دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Planet Explorers – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Planet Explorers یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Pathea Games ساخته شده است و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Pathea Games یکی از استودیوهای قدیمی بازی سازی می باشد که تاکنون سابقه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب Planet Explorers و Dark Devil را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان می باشد ، این سبک با انتشار سری محبوب assassin creed و بازی محبوب Tomb raider موفق شده است خود را به عنوان یکی از اصلی ترین و در عین حال محبوب ترین سبک ها به بازی بازان معرفی کند . بازی رایانه ای Planet Explorers یکی از همین بازی ها می باشد که با ترکیب سبک محبوب ماجراجویی و نقش آفرینی موفق به خلق یکی از زیباترین بازی ها در این سبک شده است .

سایر توضیحات : داستان این بازی بازی در آینده ای دور در جریان است ، انسان ها موفق به دست یابی به تکنولوژی بسیار پیشرفته شده اند که به کمک آن می توانند به سایر سیارات سفر کرده و شروع به احداث کلونی بر روی سایر سیاره ها کنند . در همین راستا انسان ها هر روز سفینه های بسیاری را برای بررسی سایر سیارات می فرستند ، در جریان یکی از همین سفرهای اکتشافی سفینه انسان ها دچار حادثه می شود ، شما به عنوان یکی از بازماندگان این حادثه باید به گشت و گذار در این سیاره پرداخته و راهی برای فرار از این سیاره ناشناخته پیدا کنید . بازی رایانه ای Planet Explorers یکی از جذاب ترین بازی های ماجراجویی سال 2016 می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Planet Explorers نسخه CODEX

مشخصات بازی Tyranny :

نام بازی : Tyranny

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Pathea Games

منتشر کننده : Pathea Games

سبک بازی : ماجراجویی – اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Planet Explorers

به روز رسانی :

1397/01/10 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *