دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Please نسخه PLAZA

اگهی و بیداری یکی از نعمت هایی است که انسان ها از آن برخوردار هستند و موجودات دیگر به دلیل نداشتن قوه تخیل از آن محروم هستند. حال زمان هایی وجود دارند که این سطح بیداری و آگاهی به بالاترین سطح خود می رسند. قوه ی خاصی از ما سایر رقبای خود را پس می زند و برای افزایش توان خود تلاش می کند. برای مثال زمانیکه شما شربت خواب آور می خورید، قوه تخیل شما می تواند از تک تک قطره های آن شربت برای افزایش توان خود استفاده کند و شما را در رویاهای بسیار طولانی و قدرتمندی قرو ببرد. رویایی که در آن درد و رنج بسیار زیادی نهفته است. اما به نظر شما چرا ما انسان ها سعی نمی کنیم از این رویای بد و ناراحت کننده بیرون بیاییم و بیدار شویم؟ بازی Please بدونشک به این سوال شما پاسخ می دهد. در این بازی شما در یک رویای بسیار ترسناک و تیره و تاریک فرو می روید و باید بر اساس احساس و قوه های مختلف خود تجزیه و تحلیل های مختلفی صورت دهید.

سایر توضیحات: بازی Please یک بازی ترسناک در سبک اکشن و ماجرایی است که در آن شما خود را گرفتار خوابی عمیق می بینید. خوابی سراسر درد و رنج! اما جالب اینجاست که شما نمی خواهید از این خواب بیدار شوید و قوه کنجکاوی شما بر شما غلبه کرده و می خواهد از این ماجرا سر در بیاورد. تم این بازی تیره و تاریک است و فضای ترس را برای شما بوجود می آورد. بازی Please توسط شرکت Mute Canary برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Please جدید

مشخصات بازی Please :

نام بازی : Please

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Mute Canary

منتشر کننده : Mute Canary

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Please

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *