دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pneuma Breath of Life

بازی کامپیوتر Pneuma Breath of Life یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Deco Digital و Bevel Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Deco Digital برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . نیروی حیات نفس زندگی یکی از بازی های سبک اول شخص معمایی که ذهن پلیر را در جهانی خیره کننده توسط موتور بازیسازی قدرتمند Unreal Engine 4 خلق شده است را مورد چالش قرار می دهد . Pneuma پلیر را با احساس ترس و عزمی بی امان برای حل پازل درگیر می کند و بازی از طریق کاوش در ماهیت بنیادین داستان روایت می شود . این اولین بازی معماگونه سال 2015 است که تمامی اکتشافات آن فراتر از واقعیتیست که می پنداریم . در این بازی شما در نقش خدای نیروی حیات به ایفای نقش می پردازید , خدایی که صدای درونش او را به اکتشاف در جهانی گسترده ترغیب می کند . برای درک معماها تنها نمی توانید به هوش خود اتکا باشید بلکه باید تمامی جزئیات را درنظر گرفته و به کوچکترین نکات دقت کنید . در ابتدای بازی ممکن است دچار سرگردانی شود اما هیچ اشکالی ندارد زیرا هرچه پیش می روید با روند داستانی آشنا شده و به رمز و راز و واقعیت های جهان هستی پی خواهید برد . گرافیک خیره کننده , استفاده از موتور بازی سازی قدرتمند , وجود پازل های منحصر به فرد و گیم پلی جذاب با مکانیکی قدرتمند تنها بخشی از ویژگی های ایت بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Pneuma Breath of Life :

نام بازی : Pneuma Breath of Life

نام بازی (فارسی) : نیروی حیات نفس زندگی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Deco Digital و Bevel Studios

منتشر کننده : Deco Digital

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

  • 2 replies
      • Emad Rajabi says:

        اگر ارور نمیده روی فایل بازی راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید، به صفحه Compatibility بروید و تیک گزینه Run this program in compatibility mode for را بگذارید و از منوی پایین آن WindowsXP Service Pack 3 را انتخاب کنید. حالا اجرا کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *