دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Professional Farmer 2017 Cattle Cultivation نسخه SKIDROW

آیا تا به حال به فکر مزرعه داری افتاده اید ؟ آیا علاقه ای به زندگی در شرایط روستایی و کشت و کار دارید ؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که زندگی در یک مزرعه چگونه می توانید باشد و چه سختی هایی را باید متحمل شوید ؟ امروزه به لطف سبک شبیه ساز شما می توانید تمامی کارهایی که به آن علاقه دارید را انجام دهید و اطلاعاتی در رابطه با آنها پیدا کنید . بازی رایانه ای Professional Farmer 2017 Cattle Cultivation همین کار را برای شما انجام می دهد در بازی مذکور شما در یک مزرعه زندگی می کنید و باید تمامی کارهای مربوط به این مزرعه را انجام دهید . فکر می کنید بتوانید از پس این چالش بربیایید ؟

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Professional Farmer 2017 Cattle Cultivation یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی VIS – Visual Imagination Software طراحی و ساخته شده است ، در این بازی شما مدیر یک مزرعه بزرگ می باشید و باید به معنی واقعی کلمه تمامی کارهای مربطو به این مزرعه را انجام دهید . شما مسئول غذا دادن به حیوانات و خرید و فروش آنها می باشید و همچنین شما مسئول کاشت و برداشت مسئولات کشاورزی مزرعه خود می باشید و از همه مهم تر شما باید در مزرعه خود در آمد زایی داشته باشید درغیر این صورت ورشکسته خواهید شد . بازی رایانه ای Professional Farmer 2017 Cattle Cultivation در تاریخ 13 ژانویه 2017 ساخته شده و موفق به کسب نمره 80% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Professional Farmer 2017 Cattle Cultivation نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Professional Farmer 2017 Cattle Cultivation :

نام بازی : Professional Farmer 2017 Cattle Cultivation

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : VIS – Visual Imagination Software

منتشر کننده : VIS – Visual Imagination Software

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Professional Farmer 2017 Cattle Cultivation

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *