دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Professional Lumberjack 2015

بازی کامپیوتر Professional Lumberjack 2015 یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط PlayWay S.A طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های BANDAI NAMCO Games وUnited Independent Entertainment GmbH برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی شما با استفاده از انواع تجهیزات و ماشین آلات بزرگ و کوچک , قادر به قطع درختان و انتقال آنها به کارخانجات چوب بری خواهید بود . انواع تراکتور ، جرثقیل ، کامیون ها و تریلر در اختیار شماست تا بتوانید به ارباب جنگل ها تبدیل شوید . جالب است بدانید در این نسخه , شما مالک یک مرکز تولیدی مواد مختلف و ساخته شده از چوب هستید که با استفاده درست از آن می توانید سرمایه خوبی به دست آورید . در طول بازی به مناظر چشمنواز خیره شوید و از آن نهایت لذت را ببرید . مبارزه با عناصر , تبدیل کنده های بزرگ به قطعات کوچک و صدای وسایل نقلیه سنگین می تواند تجربه تازه ای را برای شما رقم زند . جالب است بدانید برای ساخت این بازی از موتور بازیسازی DX11 استفاده شده که توانسته است به خوبی قدرت خود را به گیمرها نشان دهد . مانند سایر بازی های شبیه ساز , این باز نیز دارای بخش آموزشی بوده و کسانی که تا به حال بازی های اینچنینی را تجربه نکرده اند به راحتی می توانند با مهارت های اولیه آشنا شوند . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Professional Lumberjack 2015 :

نام بازی : Professional Lumberjack 2015

نام بازی (فارسی) : شبیه ساز چوب بری حرفه ای 2015

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : PlayWay S.A

منتشر کننده : BANDAI NAMCO Games و United Independent Entertainment GmbH

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

  • 2 replies
    1. ارمان says:

      با درووووود
      موقع اجرا میگه directx 11 رو نصب کن . من نصب کردم ولی باز همین ارور میده
      مشخصات سیستم من
      http://uupload.ir/files/n76q_1_0000.jpg

      http://uupload.ir/files/puqi_2_0000.jpg

      فقط درایور کارت گرافیکم ماله 2010 هست
      ممنوون اجرا نشدنش از چیه . اصلا با این سیستم اجرا میشه . قبلا بازی رم 4 رو با همین رم 2 اجرا کردمه
      بدرووود

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        سلام . خب شما باید درایور گرافیک هم آپدیت کنید و بعد اینکه مطمئن باشید کارت گرافیکی شما 11 ساپورت می کنه یا آخر چون اصلا سال 2010 ورژن 11 نبوده
        ما را در تلگرام دنبال کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *