دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Project Nimbus تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Project Nimbus بازی زیبای Project Nimbus یک بازی اکشن سریع با ربات های مکانیکی می باشد که در دوران آخر الزمان طراحی شده و اجرا می شود. بازی کنان در این بازی BattleFrame ها را کنترل می کنند. موجوداتی شبیه به انسان که لباس های جنگی آنها مجهز به سلاح های مختلف و متنوع می باشد. این بازی جذاب یک بازی مکانیکی می باشد که به همه شما اجازه پرواز در آسمان را با آزادی تمام می دهد. همچنین شما باید از تیرهایی که از اسلحه های مختلف به سمت شما شلیک می شود جلوگیری کنید و جاخالی دهید. با دشمن متخاصم که مجهز به سلاح ها و جنگ افزارهای مدرنی که در تصورات شما وجود دارد، مبارزه کنید. شما باید در مقابل دشمنان بی شماری که قدرت بسیار زیادی دارند، با ارتش دفاعی خود بایستید و بجنگید. افسران خلبان را به کار گیرید و به استخدام خود درآورید. افسرانی که هرکدام دارای توانایی جنگی و داستان های خاص خود می باشند!

سایر مشخصات : بازی Project Nimbus یک بازی به سبک اکشن از کمپانی GameCrafterTeam می باشد که در 27 سپتامبر 2017 منتشر شد و راهی کامپیوترها گردید. بنابراین اگر علاقه مند به بازی های اکشن در این سبک و سیاق می باشید این بازی ماشینی و مکانیکی، که سراسر موجودات انسان نما و رباتی که از سر تا پا مسلح می باشند، پیشنهادی خوبی است. ارتش خود را تشکیل دهید و در این بازی که به صورت آفلاین و رایگان در اختیارتان می باشد بهره ببرید و به مبارزه بپردازید.

دانلود بازی کامپیوتر Project Nimbus

مشخصات بازی Project Nimbus :

نام بازی : Project Nimbus

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

تاریخ انتشار : 27Sep, 2017

شرکت سازنده : GameCrafterTeam

منتشر کننده : KISS ltd, GameTomo

سبک بازی : اکشن ، Indie

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

Project Nimbus

به روز رسانی :

1396/07/24 آپدیت v20171015 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *