دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pulse

بازی Pulse در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Pixel Pi Games ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . Pixel Pi Games که تا قبل از این بازی سابقه ی ساخت بازی کامپیوتری در کارنامه ی خود نداشته با ارائه یک بازی مستقل و قابل قبول توانسته طرفداران زیادی را جذب آن کند . بازی پالس Pulse یک بازی اول شخص می باشد که در یک جهان غیب که تنها با صدا شناخته می شود اتفاق می افتد . استودیوی سازنده برای ساخت این بازی توانست فینالیست IGF و برنده ی جایزه ی Unity برای ساخت آن گردد . سال ها تلاش در ساخت این عنوان به کار گرفته شده تا عنوان نهایی همان چیزی بشود که بازیکنان انتظار دارند .

خلاصه داستان : شما در نقش یک دختر جوان به نام Eva هستید که بینایی خود را در همان دوران آغازین زندگی از دست داده است و از آن زمان توانسته یک قابلیت جدید برای دیدن جهان از طریق صدا به دست آورد . با استفاده از این قابلیت و با کمک روح جنگل به کشف مسیری بروید که نیاکان شما قدم در آن گذاشته اند و حقیقت آن را کشف کنید . شما قدم در دنیایی می گذارید که در حال فروپاشی است زمین لرزه های شدیدی اتفاق می افتد ولی دلیل آن مشخص نیست . بازی Pulse یک تجربه اول شخص را به شما می دهد که شبیه آن را در بازی دیگر مشاهده نکرده اید . شما نابینا هستید و استفاده از صدا برای کشف مسیر جذابیت های جالبی را در پیش روی شما قرار می دهد . محیط های بازی همه جذاب و زیبا طراحی شده ولی از طرفی در حال فروپاشی می باشند .

مشخصات بازی :

نام بازی : Pulse

نام بازی (فارسی) : نبض

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Pixel Pi Games

منتشر کننده : Pixel Pi Games

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *