دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Purgatory II نسخه Early Access

اکثر داستان ها زمانی که قهرمان داستان میمیرد , پایان می یاببند . اما این بازی با داستانی آغاز می شود که در آن شما به عنوان ژنرال Xzus به ایفای نقش می پردازید که به گذشته اش بازگشته تا سرنوشت پر تلاطم خود را تغییر دهد . شما کنترل گروهی از لژیونای قدرتمند را در برابر موجودات جهنمی برعهده دارید . به زودی راه خود را از طریق نبرد با دشمنان اهریمنی پیدا خواهید کرد و انتفام خود را از تمامی کسانی که در طول این سال ها بر شما ستم کرده اند , خواهید گرفت . پس از انتفام , اولین ماموریت شما پیدا کردن دخترتان Lucile و سپس محافظت از او می باشد . نبردهایی نفسگیر انتظار شما را می کشند , مبارزاتی که هرکدام بنحوی توانایی و مهارت های شما را به چالش می کشند . در صورت نمایش ببهترین عملکرد بازی این امکان را فراهم میسارد تا مهارت های خود را بهبود و یا ارتقا ببخشید .

سایر توضیحات : Purgatory II یکی از بازی های سبک استراتژیک و ماجرایی است که توسط کمپانی New Reality Games و Eduard Mirica طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی New Reality Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . تصمیم با شماست , می توانید با سایر موجودات و دشمنان خود صلح کرده و از آنها به عنوان نیروهایی قدرتمند با مهارت و ویژگی های خاص در ارتش خود استفاده نمایید و یا تمامی آنها را از دم تیغ بگذرانید . خرید و تجهیز دفاعی برای افزایش توانایی خود در میدان جنگ , سقوط شکار در کمین در طول جنگ , تسخیر سواحل گنج , اجتناب از تله ها , محاصره قلعه های قدرتمند و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Purgatory II :

نام بازی : Purgatory II

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : New Reality Games و Eduard Mirica

منتشر کننده : New Reality Games

سبک بازی : استراتژیک و ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Purgatory II

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *