دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Purring Quest

بازی The Purring Quest در سبک فانتزی می باشد که توسط استودیوی مستقل Valhalla Cats ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . آیا تا به حال خواستید جای یک گربه باشید؟ شما قادر خواهید بود تا به لطف این بازی ماجراجویی , پلتفرمینگ The Purring Quest این تجربه را داشته باشید .

خلاصه داستان : در این بازی شما در نقش Kimchi یک گربه می باشید که یک ماجراجویی طنز آمیزی را در اینترنت با دیگر گربه های مشهور آغاز می کنید . در The Purring Quest مطمئنا اولین چیزی که به چشم شما می آید گرافیک جذاب بازی است . انیمیشن های بازی تماما به صورت خلاقانه و با زحمت های بسیار تهیه شده است و تمامی آنها الگو گرفته از استودیوهای بزرگی نظیر Disney و Warner می باشد . بازی The Purring Quest به صورت 2D یا همان دو بعدی می باشد که با گیم پلی جذاب و موسیقی متن های فوق العاده و از همه مهمتر صداگذاری کارکترها توسط بازیگران مشهور از جمله ویژگی های این بازی می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Purring Quest

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Valhalla Cats

منتشر کننده : Valhalla Cats

سبک بازی : پلتفرمینگ , ماجراجویی

حجم فایل : 412 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *